HalveZool Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Ik vind het helemaal goeeeeed!!! Hier was ik al een tijdje naar op zoek, en al die tijd overheen gekeken?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 18 januari 2005 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2005 Er is sinds kort voor cache eigenaren een nieuwe functie op gc.com. Ik ben blij te zien dat gc.com de DHZ functie voor het toekennen van cache eigenschappen overneemt. Er is echter een mankement: de afstand. Het is jammer dat die er niet bij zit, omdat ik dan de hele pagina voor het invullen van de cache eigenschappen op gc.nl zou kunnen opdoeken. Dat is nu helaas niet het geval. Hoe nu verder met dhz? 1) De DHZ kaarten blijven natuurlijk, evenals het aanvragen van gemiste logs 2) Ik ben voor uniformiteit, dus vervang op je cache pagina de DHZ iconen door de GC.com iconen. 3) Vervang in je cache beschrijving de tag http://www.geocaching.nl/diy/GetCachePrope...t.php?wp=GCG44G door http://www.geocaching.nl/diy/GetCacheDista...t.php?wp=GCG44G. (Gebruik wel je eigen waypoint) Daardoor is de iconen informatie wel weg, maar staat de afstand er nog wel. (Dat is snel gemaakt) 4) Pas de eigenschappen van je cache op de DHZ pagina NIET aan. Ik zal dat binnenkort onmogelijk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 18 januari 2005 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2005 Nog even om verwarring te voorkomen: De bestaande weergave van de cache eigenschappen blijft gewoon operationeel. Het is dus niet verplicht om over te stappen op de gc.com methode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nico Bartels Geplaatst 20 januari 2005 Share Geplaatst 20 januari 2005 De bestaande weergave van de cache eigenschappen blijft gewoon operationeel. Het is dus niet verplicht om over te stappen op de gc.com methode. <{POST_SNAPBACK}> Ik vind die van .com best wel mooi. Inderdaad, jammer dat ze geen afstand-indicatie hebben.. Nico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 Op welke site van gc.com kun je die nieuwe iconen bekijken? Heb gezocht maar helaas niets gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druiventuin Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 Volgens mij kun je ze alleen maar zien als je een nieuwe cache wilt aanmaken. Log daarvoor in bij .com en maak vervolgens een nieuwe cache. (rechtsboven). In de edit-pagina zie je bovenaan "attributes staan", klik deze aan. Nu zie je de iconen die .com gebruikt. Uitteraard hoef je niet door te gaan met het aanmelden van je nieuwe cache. Gewoon weer uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 (bewerkt) Op de pagina van je eigen cache staat rechtsbovenaan een linkje "edit attributes". Daar kun je ze instellen. Je kunt ook de attributes van bestaande eigen caches instellen. 23 januari 2005 bewerkt door lesmarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 (bewerkt) Op welke site van gc.com kun je die nieuwe iconen bekijken?Heb gezocht maar helaas niets gevonden! <{POST_SNAPBACK}> Gebruik gewoon je linkje Druk rechts op 'Edit Attributes' en aanschouw. Groetjes Quaerens Oeps, niet de enige die hier reageert. 23 januari 2005 bewerkt door Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 januari 2005 Share Geplaatst 23 januari 2005 En dan zit er nog een verborgen functie onder de iconen. Klik maar eens op de iconen die in de link staan van Quaerens. Gr twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden