Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei regenboog2:

Als ik het goed begrijp is de kans op zon morgen het grootste in het noorden en hebben wij meer kans op regen. Duimen dus en er van genieten natuurlijk.

Ik wil beslist niet iemands goeie weer jatten. Laten we hopen dat we morgen allemaal een mooie en zonnige dag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

9 uur geleden zei Linkalovers:

Ik wil beslist niet iemands goeie weer jatten. Laten we hopen dat we morgen allemaal een mooie en zonnige dag hebben.

Voorlopig is het hier nog grijs, dus voorlopig blijf ik nog maar aan de buis hangen (Training 1 van F1 Abu Dhabi) met een lekkere bak koffie... . :kaffeetrinker_2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:

Voorlopig is het hier nog grijs, dus voorlopig blijf ik nog maar aan de buis hangen (Training 1 van F1 Abu Dhabi) met een lekkere bak koffie... . :kaffeetrinker_2:


Vanmorgen tot +/- 10:30 even een flauw zonnetje gehad en even kunnen 'tanken'. Nu inderdaad weer grijs, een webcam bij vliegveld Eelde ( ieder uur een nieuw plaatje ).

De F1 training was, zoals te verwachten, weinig spectaculair.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei harrie:

Hier is het ook nog grijs met VEEL LAWAAI van straaljagers die hun rondje maken.

Helaas moet ik zo wel naar buiten om hout te klieven anders wordt het binnen net zo koud als buiten :cry::crybaby:

Ach, even goed 'wat' mootjes kappen, dan hoeft de kachel helemaal niet hoger :P

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Linkalovers:

Ach, even goed 'wat' mootjes kappen, dan hoeft de kachel helemaal niet hoger :P

voor 1 blokje hout heb je het ongeveer 7 keer warm.

Eerste keer met het omzagen van de bo(o)m(en), tweede keer in blokken zagen, derde keer alles naar de aanhanger of container versjouwen, vierde keer alles thuis weer uit de aanhanger of container sjouwen, vijfde keer het klieven van alles en de zesde keer naar binnen sjouwen. Ohhh, ja de zevende keer bij de stoof zitten zweten omdat het te warm wordt :blink:

Als ik er geld voor zou krijgen was ik rijk geweest. maar wel goe bezig dacht ik zo behalve dan met het vervuilen van de lucht :wistling:

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei regenboog2:

Wat ook nog gebeurde, de Nederlander........

Mathieu van der Poel heeft het weer van de Belgen gewonnen in het veldrijden.

De Nederlanders zijn zo slecht nog niet met de internationale sporten :thumbup:

Maar vlak de Belgen niet uit hoor. Die staan ook hun mannetje :thumbsup:

bewerkt door harrie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei harrie:

Mathieu van der Poel heeft het weer van de Belgen gewonnen in het veldrijden.

De Nederlanders zijn zo slecht nog niet met de internationale sporten :thumbup:

Maar vlak de Belgen niet uit hoor. Die staan ook hun mannetje :thumbsup:

Ja, die Mathieu is echt een beest en een wereld talent. Of het nu in de cross is of op de weg, echt ongelofelijk. Natuurlijk claimen de Belgen ook hun plaats op het ere schavot, maar als Mathieu mee doet, dan is voor hun de hoogste plek vaak al bezet.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei regenboog2:

...de Nederlandse zwemsters hebben een wereldrecord neergezet op de estafette!

Da's ook een goede zaak. Zie NOS.

"...Ze waren met 1.32,50 bijna anderhalve seconde sneller dan de oude toptijd, die ook op naam stond van een Nederlands viertal..."  Wauw :notworthy:

Ik denk dat we Studio Sport maar moeten verbouwen en de niet-voetbal sporten de hoofdmoot geven. Voetbal krijgt dan de laatste 10 minuten en dan zijn alleen de aftrap, het doelpunt ( = alleen de bal in het net ) en de eindfluit te zien ( zoals ze het nu altijd bij andere sporten dan voetbal doen ).

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Linkalovers:

"...Ze waren met 1.32,50 bijna anderhalve seconde sneller dan de oude toptijd

Ja, dat is zeker een héle forse verbetering van de oude tijd! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...