Linkalovers Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 (bewerkt) Zo, dat was dat. De keel is schor, maar dat is nu niet het grootste probleem. Nu eerst even langs de 'ramenboer', want.... Wat je allemaal al niet doet voor een cadeau 14 november 2020 bewerkt door Linkalovers 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 (bewerkt) F1: opnieuw rode vlag. Max staat op P15 en is dus nog net 'verder' naar ronde 2 van de kwalificatie. Maar we moeten nog een paar minuten. Pffffff, gelukt. Verder naar Q2 Zonder problemen door naar Q1 Zucht, zijn de Mercedessen er een keer niet, maken ze een foutje met de banden keuze, 2de 14 november 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 november 2020 Auteur Share Geplaatst 14 november 2020 Zo! Lance Stroll op pole position! 😅 #f1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Max op P2, nu maar hopen dat het morgen regent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 1 uur geleden zei Linkalovers: Zo, dat was dat. De keel is schor, maar dat is nu niet het grootste probleem. Nu eerst even langs de 'ramenboer', want.... Wat je allemaal al niet doet voor een cadeau Zo, dat is mij nog nooit gelukt. Hopelijk wordt dat gedekt door de verzekering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 (bewerkt) 7 minuten geleden zei regenboog2: Zo, dat is mij nog nooit gelukt. Hopelijk wordt dat gedekt door de verzekering? Zolang niemand de flaterfoon of het zingen ter sprake brengt, heb ik nog een kans. 14 november 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Hou me ook maar even stil op de achtergrond, als ik ga zingen gaat de Sint vrijwillig in quarantaine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Woon je in z'n buurt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Hij zou op een geheim adres zitten, dus je weet t nooit. Wie weet is t m'n buurman?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 DE Sinterklaas woont op Soestdijk, daar hoef je niet bang voor te zijn. Hoewel..... hij hoort alles natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Wat jammer voor Max, de verwachtingen waren misschien te hoog gespannen. Misschien was een zwemdiploma handig geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 november 2020 Auteur Share Geplaatst 15 november 2020 Ja, Max had vandaag duidelijk zijn dag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 (bewerkt) 3 uur geleden zei Peetee: Ja, Max had vandaag duidelijk zijn dag niet. Het had zo mooi kunnen zijn. Want de Mercedessen waren hier niet op hun best, dus was er een kans dat ...... maar helaas . Met zo'n slechte start, met een circuit waarop alleen een smalle baan enige grip heeft, dus inhalen erg moeilijk is, is/was de race al vroeg verloren. 15 november 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Ik kom even een slaapmutsje halen, want mijn adrenaline niveau mag wel wat zakken. Darts gekeken, wat een partij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 november 2020 Auteur Share Geplaatst 22 november 2020 O, dat heb ik gemist. Was op verjaardagsvisite. Maar met het slaapmutsje doe ik even mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten