Spring naar bijdragen

GPSMap 66i


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

6 uur geleden zei Berenboot:

Wat ik begrepen heb is dit wel de eerste GPS die ook met Galileo werkt...…….

Nee hoor! 

De gpsmap 66 serie heeft ook ondersteuning van beide, zowel glonass als galileo. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Toch denk ik dat voor dit soort toestellen wel een markt is. Bv. voor hikers die van plan zijn een aantal dagen 'onder water' te blijven, of wandelaars die aan een lange afstand wandeling beginnen, zoals de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 uur geleden zei Peetee:

Toch denk ik dat voor dit soort toestellen wel een markt is. Bv. voor hikers die van plan zijn een aantal dagen 'onder water' te blijven, of wandelaars die aan een lange afstand wandeling beginnen, zoals de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela.

Natuurlijk is de 66i voor het serieuzere werk bedoeld. Als je alleen 'plastic bakjes' zoekt, heb je voor de helft van dat bedrag ook al een hele goede gps.


Bij de €599,- ( die de 66i kost ) moet natuurlijk ook nog een abonnement voor de inreach optie, wil je tenminste ook toegang tot het Iridium® satellietnetwerk hebben ( voor live tracking, berichtenfuncties en SOS ).
1247240233_Screenshot_2019-07-24GarmininReach.thumb.png.ff414d23bc8adb906e69cc1d01abedb1.png

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...