Spring naar bijdragen

Gebruiksaanwijzing etrex legend


sven090701

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb in america een etrex legend gekocht, natuurlijk met een gebruiksaanwijzing in het engels.

 

Wie kan mij helpen aan een nederlandse gebruiksaanwijzing.

 

Alvast bedankt.

:blink: Tja, lekker goedkoop maar niet altijd even handig. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor ik heb vorige week een legend in Notter gekocht. Hier zatten een nederlandse en Engelse gebruiksaanwijzing bij. En ook een Engelse quickstart. Wel heb ik gemerkt dat er vaak verschil zit in de veschillende talen. Vaak is de strekking het zelfde maar worden er wat extra verteld in de ene taal en is de andere taal duidelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook als je hem hier in Nederland koopt krijg je er alleen een engelse handleiding bij :o

Dat zou inderdaad niet zo moeten zijn. In NL en Vlaanderen moet je er een NL handleiding bij krijgen, mits de handelaar het apparaat heeft ingekocht via de reguliere importkanalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook als je hem hier in Nederland koopt krijg je er alleen een engelse handleiding bij 

Bij georgekniest zat ook een nederlandse handleiding bij, overigens een medegeocacher kocht hem ergens anders 20 euro goedkoper en daar zat geen nederlandse handleiding bij.

 

Handleiding etrex en nog veel meer 
link van walibi snap ik niets van krijg een site over een woorden boek??? :o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Ik heb in america een etrex legend gekocht, natuurlijk met een gebruiksaanwijzing in het engels.

 

Wie kan mij helpen aan een nederlandse gebruiksaanwijzing.

 

Alvast bedankt.

Ik heb ook een eTrex Legend gekocht in Nederland waar alleen een engelstalige handleiding bij zat.

Wie weet hoe je aan aan een nederlandstalige gebruiksaanwijziging komt?

 

graag alleen serieuze reacties!!

 

Alvast bedankt.

TC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoek onder Vista / Legend functieoverzicht op het forum

 

krijg je bijlage retour gestuurd.

 

 

voldoende serieus? er zijn je +/- 100 gebruikers voor gegaan die meenden er wat aan te hebben als alternatief voor de engelse gebruiksaanwijziging.

 

Hou het wel een beetje vriendelijk als je om hulp vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een eTrex Legend gekocht in Nederland waar alleen een engelstalige handleiding bij zat.

Wie weet hoe je aan aan een nederlandstalige gebruiksaanwijziging komt?

Een nederlandstalige handleiding moet meegeleverd worden als je je gps hebt betrokken van een Nederlandstalige leverancier die deze gps heeft betrokken via de reguliere importeur.

 

Bij een "grijs" geimporteerde gps (buiten de importeur om ingevoerd) zit dus geen nederlandstalige handleiding. Die kun je ook nergens kopen.

 

Als je je gps dus bij een NL bedrijf aankoopt en hij kan je geen NL handleiding leveren, dan heeft hij het apparaat hoogstwaarschijnlijk buiten de officiële kanalen om geïmporteerd.

 

Heb je wel een via de officiële importeur ingevoerde gps gekocht bij een NL bedrijf, dan zou ik nog eens bij dat bedrijf aankloppen, en anders bij Sailtron, de importeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gedoe allemaal voor een Etrex-legend. Het ding 1 knop meer als de niet-mapping versie, en kan door een kind van 4 nog bedient worden.

Wat is je probleem, want dan lossen we het hier met z'n allen wel op. Zet hem gewoon op Nederlands, en je kunt alles lekker uitproberen.

Het ding heeft vaste software, het is geen windows, dus veel verknoeien kun je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben een Legend met nederlandse gebruiksaanwijzing. Maar ik moet zeggen dat de bijgeleverde engelse versie op vele punten duidelijker is dan de Nederlandse.

 

Ook tijdens het cachen komen we soms mede cachers tegen met een elgend, die proberen we dan ook om soms vragen te stellen over het gebruik... en zij aan ons natuurlijk ook.

 

Al spelende wordt je steeds wijzer en kan je er steeds meer dingen mee uitvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een legend is niet veel anders dan een Vista, een iet minder veel te weinig geheugen en heeft geen elektronisch jompas.

yep, maar een gewoon kompas kost maar een paar euro, en die had ik toch al.

Vond de extra doekoes in vergelijking het niet waard, dus ben voor de Legend gegaan.

Als ik ga cachen, dan ga ik toch niet het hele land rond, dus alleen de streek waar ik zit is voldoende.

Daarmee krijg ik die 8Mb echt niet vol.

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik ga cachen, dan ga ik toch niet het hele land rond, dus alleen de streek waar ik zit is voldoende.

Daarmee krijg ik die 8Mb echt niet vol.

:thumbup:

Als ik op vakantie ga naar Frankrijk dan is die 24 mb amper toerijkend, voor de reisdag gaan de R & R kaarten erin voor de route waar ik langs kom, MG voor de pauze plekken en uiteraard MG voor de vakantie plaats.

In Frankrijk aangekomen moet ik weer met de laptop de MG kaarten van de omgeving erin schuiven.

Thuis in Nederland heb alles boven de grote rivieren erin en een gedeelte gransgebied Duitsland.

Soms gaan we caches rapen in Holland en dan schuif ik die stukken kaart erin.

Zo af toe ga ik meer dan 100 km verderop caches zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...