regenboog2 Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Oeps, kunnen we een nieuwe vragen aan de Goedheiligman, of zelf nog even snel halen tijdens Black Friday. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 (bewerkt) 20 minuten geleden zei regenboog2: Oeps, kunnen we een nieuwe vragen aan de Goedheiligman, of zelf nog even snel halen tijdens Black Friday. De speakers moeten nog maar een paar nummers door pruttelen. Daarna genoeg tijd om eens rond te kijken. Ik heb ook geen zin, met deze mooie muziek, iets anders te doen dan luisteren en mee te joelen ( ehhh ) zingen bedoel natuurlijk. Die BlackFriday valt trouwens behoorlijk tegen. Ik had wel wat op het oog, maar 't heeft niet de prijs gehaald die ik me had gesteld. Dus helaas pindakaas. 29 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 (bewerkt) 28 minuten geleden zei regenboog2: Oeps, kunnen we een nieuwe vragen aan de Goedheiligman, of zelf nog even snel halen tijdens Black Friday. Marktplaats is de oplossing, zojuist een setje besteld. Iets groter dan de originele, want die zijn gewoon te klein. Als we hier de volle bierglazen niet van de bar krijgen, dan drinken we ze eerst wel leeg. 29 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Ik denk dat ik maar oordopjes ga bestellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 18 minuten geleden zei Linkalovers: Marktplaats is de oplossing, zojuist een setje besteld. Iets groter dan de originele, want die zijn gewoon te klein. Als we hier de volle bierglazen niet van de bar krijgen, dan drinken we ze eerst wel leeg. Daar kun je bijna een bad in nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 30 minuten geleden zei regenboog2: Ik denk dat ik maar oordopjes ga bestellen Goed idee. Voor de kwaliteit zal het niet uitmaken, daarvoor zijn ze ook niet gekocht. Herrie moet het maken en dat zal wel lukken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Peetee: Daar kun je bijna een bad in nemen! Als jij midden in het café een bad wil nemen, dan moet je dat zelf weten . Graag dan wel na 21:00 !! 29 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 Klinkt iinteressant dat badje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 1 uur geleden zei Helmine: Klinkt iinteressant dat badje Ik ben bang dat het een behoorlijk knetterend badje zou worden ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 13 minuten geleden zei Peetee: Ik ben bang dat het een behoorlijk knetterend badje zou worden ... Volgens mij probeer je nu te 'duiken'. Ik had toch echt begrepen dat jij in het café in bad ging !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 9 minuten geleden zei Linkalovers: Volgens mij probeer je nu te 'duiken'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) 6 uur geleden zei Peetee: Ik ben bang dat het een behoorlijk knetterend badje zou worden ... Knetterend ? Spetterend bedoel je. Kijk hier maar eens. Ach, iedereen heeft tegenwoordig een bubbelbad, dat is zó 2018. Dit wordt de nieuwe rage en die mag jij gratis uitproberen !! 1 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Leuk speelgoed, ik zou bijna onderzoeker willen worden. Een bubbelbad erna is toch nog welkom, denk ik. Je kunt er dan altijd nog knetterschuim in doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Is zeker wel leuk en leerzaam om naar te kijken. Aangezien dit draadje ook over muziek gaat bedacht ik mij dat ik ook graag naar dit soort dingen kijk en het liefst zo luid mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei harrie: ...dit soort dingen... Ja, zo'n soort act, had ik ook van PeeTee verwacht/ingedachte. Maar na een toezegging, kruipt hij nu terug Als we het magazijn opruimen, kunnen we daar dan ook zoiets 'installeren' ? Is daarvoor dan ook een bepaald alcohol niveau voor nodig? Ook dit filmpje is erg leuk. 1 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten