Bandiet Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 11 uur geleden zei Peetee: De 2e pole position voor Max Verstappen is een feit! Daar denkt Verstappen zelf anders over: https://nl.motorsport.com/f1/news/max-verstappen-brazilie-derde-pole-position-f1/4598452/ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 En gelijk heeft-ie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Ik hoor dat we weer een drankje kunnen pakken op Max! Proost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Jazeker! Het was een prachtige race! ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 (bewerkt) 15 uur geleden zei regenboog2: Ik hoor dat we weer een drankje kunnen pakken op Max! Proost Inderdaad, maar dat zijn er wel meer geworden! Wat een prachtige race, met genoeg pitsstops, veel inhaalacties, veel safetycars, genoeg drama en meer dan genoeg spanning. Alleen jammer van Albon! Gelijk na de race, de tv zachter en een Sky F1 Sports stream ( op de laptop ) harder gezet. Daar de uitgebreide analyses en alle reacties van de rijders bekeken. Na Ted's Notebook, ook nog een keer de gehele SkySport samenvatting bekeken. Genoeg tijd gehad om er een extra drankje bij te pakken. Hoe? laat het me maar weten. 18 november 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 (bewerkt) Voor de F1 fan's een must om te hebben gezien ! En misschien ook om nog, en nog en nóg een keer te bekijken. Maar ook voor de niet F1 enthousiasten interessant om te zien! Misschien is het iets te laat ( ik heb het gisteravond ook gemist ), maar op NPO 3 was gisteravond van 23:05 tot 00:50 een documentaire over de legendarische Senna. Aangezien je bij sommige providers ( o.a. Ziggo ) terug kan kijken, misschien iets om vanavond te gaan doen. 20 november 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Ik heb er een klein stukje van gezien, want ik was laat thuis gisteravond. Maar het lijkt mij een hele mooie reportage inderdaad, Linkalovers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Ik weet niet of hier muziek 'fanaten' komen of mensen die altijd een radio aan hebben, maar sinds vandaag is bij NPO5 de evergreen top 1000 te horen Deze zender is niet op FM te beluisteren, maar b.v. wel via internet ( op de bovengenoemde website op "Luister Live" klikken ), via een internet-radio, via de NPO app. of via Ziggo-radio. Ik luister sinds vanochtend vroeg en ik denk dat ik vanavond maar een pilletje moet nemen, want ondertussen heb ik vreselijke kramp in m'n kaken van het fluiten , fluiten m'n oren mee en blijven m'n mondhoeken maar omhoog kruipen . De joker is er niets bij. 25 november 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Heeft het GeoCafé eigenlijk buren? Want ik heb de stereo 'even' voluit gezet en ondertussen 'dansen' de bier en cola glazen bijna van de bar af, galmt de muziek tot in het toilet, wapperen de sjaals in de garderobe en geven m'n oren ook het ritme aan. 25 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Och, zo lang er niemand klaagt ... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Dat scheelt, dat horen we nu toch even niet, ook al zouden we willen. Als ze binnen willen komen, mogen ze van mij een gratis drankje aan de barman vragen. Ze moeten wel gebarentaal kunnen, want van enig gesprek kan met dit geluidsniveau geen sprake zijn. Welke nummers, wanneer en welke uitzendtijden, zie bijlage.Evergreen-Top-1000-2019.pdf 25 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Gezellig, ik kom ook even luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Zojuist zei regenboog2: Gezellig, ik kom ook even luisteren. Hallo. Het is inderdaad zelfs hier te horen., maar daar is de muziek. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Oké....daar gaan de dakpannen , ff weer vol open die stereo..... Ach, wat zonde, voor vandaag afgelopen. Dan kunnen de oren wel weer even tot rust komen. En kan de stereo ook weer even afkoelen, want die is gloepens heet. Morgenvroeg gaat de radio natuurlijk gelijk weer aan. 25 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Oeps, tja als de muziek zo hard staat....... Morgen reis ik af naar het café. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten