Spring naar bijdragen

Hellup code gevonden maar wat nu?


sterjamie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik ben vandaag met mijn 1e multicache begonnen w1 gevonden en komt een code uit die ik zou moeten gebruiken voor W2. Alleen weet ik niet hoe. Ik gebruik een iphone6 en de app. 

Code 273m.278.

hoe moet ik dit invoeren op de app?

dank je ?

bewerkt door sterjamie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

2 uur geleden zei sterjamie:

Ik heb inmiddels dit gevonden maar hij berekend zo niks. Wat moet ik op de lege regel zetten en hoe kom ik dan aan dat coordinaat?

Als je een projectie maakt, dan is de uitkomst natuurlijk afhankelijk, van de plek waarvan je de projectie start. Loop je b.v. 40 meter verder, dan zal de projectie dus ook een plek aanwijzen die 40 m. verder ligt en de kans dat je daar wp2 vindt, is 0%.

Daarom moet je een projectie altijd maken vanaf het laatste bekende punt en dat is natuurlijk de coördinaat van je laatste wp. 

Je moet dus de coördinaat van wp1 invoeren bij "Coördinaten". Daarna de 'Hoek' en 'Meters' invoeren en de projectie laten berekenen. Dat is de coördinaat voor wp2.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let wel op, dat je de juiste eenheid gebruikt. Soms is de standaard/default instelling voor afstand 'Kilometer' en als je daar 273 invoert kom je waarschijnlijk in het buitenland of in de Noordzee uit. Dus goed opletten dat je daar de eenheid 'meter' kiest ( of natuurlijk 0,273 kilometer ).

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha nee wel WP 2 gevonden dankzij de tip hierboven, daarna kreeg ik coordinaten met een X= en Y= ........nondepie hoe doe ik dat dan weer........weer uitvogelen uiteindelijk ook gelukt.

nu tot WP3 en WP4 nog niet gevonden.  Gelukkig is het bij mij zowat om de hoek dus morgen weer verder zoeken.  Je leert wel meteen veel zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...