Spring naar bijdragen

Aan/Uit knop defect Oregon 300

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na jarenlang trouw gebruik is de aan/uit knop van m'n Oregon 300 kapot gegaan. Met een stokje kan ik hem nog aan en uit doen, maar echt handig is dit niet. En in de regen kan ik hem beter niet meer gebruiken. Heeft iemand anders dit probleem ook ? En opgelost?

IMG_1457.JPG

Geplaatst

Wij hadden precies hetzelfde met de Garmin Dakota, ook daar kwam de knop eruit zetten, daar kwam bij dat er ook andere kleine haperingen op traden en na (ook) die jaren besloten om gewoon een nieuwe te kopen.

Dit betekent niet dat de/een nieuwe "beter" is dan de oude, maar in ons geval wel wat meer mogelijkheden, en als belangrijkste geen kans op verdere uitval.

Je zou kunnen zoeken naar onderdelen (ik kon ze zoeven niet vinden trouwens) op internet.

Succes!

Geplaatst

Ik had hetzelfde probleem bij een Dakota 20.

Ik heb van een uitgehard stukje kit (Zwaluw Hybrifix) een palletje gemaakt en een siliconen hoes gekocht. Probleem opgelost.

Dakota 20.jpg

Geplaatst

Waar heb je die siliconen hoes gekocht, heb ook interesse.

Mijn Garmin Oregon 450 heeft nl. hetzelfde probleem en het rubber van de achterkant laat ook los....

Geplaatst

Ik weet niet of er bezitters van de Oregon 600/700-serie zijn die er ook last van hebben, maar in dat geval kun je hier in ieder geval terecht voor siliconen hoesjes.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...