Pa en Ma Beer Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Niks arme kat. Weet je hoe veel vogels hij al te pakken heeft in onze tuin. Wij de vogels voeren om ze de winter door te helpen. En hij speelt er mee en maat ze af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 (bewerkt) ....Niks arme kat.... Familie beer ( ondanks die lieve avatar, zijn beren toch woeste dieren ) zou toch beter moeten weten: zo gaat het in de natuur. Misschien is de 'voederplaats' te makkelijk te bereiken voor de kat? Ook wij hebben eten hangen voor de vogels, maar afgelopen jaar is maar 1 vogel gepakt. Waarvan de helft ( zeer sociaal ) aan ons is aangeboden . 9 januari 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 (bewerkt) Zullen we een kopje koffie of thee drinken? Er is ook warme chocomelk. Omdat er vandaag kattenliefhebbers in het café zijn, hebben we kattentongen bij de koffie. 9 januari 2018 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Lekker, met een stuk speculaas erbij. Dat kwam toch niet op tijdens de kerstdagen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Ook wij hebben eten hangen voor de vogels, maar afgelopen jaar is maar 1 vogel gepakt. Waarvan de helft ( zeer sociaal ) aan ons is aangeboden . Die van mij vangen alleen maar keukendoeken, pluche orka's en make-up kwasten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Het probleem is op gelost. Ik heb de boom omgezaagd. Twee vliegen in een klap. De kat is vrij. En ik heb hout voor de haard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Hard gewerkt Pa en Ma. Hadden jullie nog tijd om het hout onder een dakje te leggen? Hier regent het alweer lekker door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 10 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2018 Lieve allemaal Komen jullie straks hutspot eten? Ik maak een hele grote pan, dus iedereen kan aanschuiven Super gezellig lijkt ons dat Nu is er thee en met bonbonnetjes en koek bij de koffie Helmine: Maak je niet al te ongerust hoor. Het zijn vooral de bijwerkingen van alle pillenzooi waar ik last van heb Hartstikke bedankt voor de enorm lieve kaart Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Lekker kikkers, ik heb wel zin in hutspot! Een kopje thee gaat er ook wel in, dan bewaar ik het bonbonnetje voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Wij staan al klaar voor de hutspot. Dat gaat er altijd in met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Echte winterkost, die gaat er wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Ik zit ook klaar Kikker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Kikker kijk je uit met die hutspot. Ik heb de kat net op het aanrecht zien springen en je moet hem niet op het spek binden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Het was lekker kikkers. Zal ik morgen koken? Ik heb extra lekkere brokjes klaargezet voor de kat, we kunnen dan rustig eten. Er staat een voorraad in het schuurtje, dus we kunnen voorlopig vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten