Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Is er iemand jarig? GefeliciTO !
inpakstand-buurman-buurman.jpg

Wij zijn allebei écht handige klussers en willen graag even helpen......

bewerkt door Linkalovers
ReizenReizen

Geplaatst

Proficiat Helmine en nog veel mooie jaren toegewenst. Ik kom vanmiddag even een drankje drinken op je gezondheid.

Geplaatst

Mega gezellig, de BBQ aan. Wie wil er nog een drankje? :wine:De hamburgers zijn klaar, komen jullie aanschuiven?

Groetjes van de Kikkers :bar:

Geplaatst

Hier moeten we het warme weer bekopen met een flinke onweersbui. Het knettert flink, onze aardlekschakelaar doet zijn werk. We zitten nu al voor de tweede keer in een paar minuten in het donker.

Geplaatst

Ik hoor nu dat er op veel plaatsen wateroverlast is geweest. Er waren ook mega hagelstenen. Hebben wij gisteren toch weer geluk gehad: wel flinke knallen, maar het water bleef binnen de perken.

Geplaatst

Hallo allemaal

We zijn weer bij de bakker geweest, dus er zijn vandaag weer verse broodjes voor de lunch. Het weer ziet er goed uit voor vandaag, dus we denken vanmiddag drankjes te kunnen serveren op het terras (wel een trui meenemen hoor).

Fijne dag.

Geplaatst

Jazeker, net als vandaag trouwens. Heerlijk op het terrasje gezeten, in eigen tuin deze keer. Halverwege de nieuwe week wordt het zelfs al zomer hoorde ik net van de weerman. Dat gaat wel heel snel!

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...