Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi Helmine :)

Tsjaa, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Van dat eiertrailtje dan, maar ik verwacht eigenlijk dat Regenboog dan haar eigen eieren meeneemt. Als de pot in het café leeg is, is het waarschijnlijk een andere gast? Heb jij de coördinaten gevonden?
Groetjes Kikkertje 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Er staat een ontbijtje klaar voor de mensen die al op pad willen gaan. Hier is het nog erg donker en het regent nog, maar wie weet heeft een ander deel van het land al wel droog weer te pakken. Voor de uitslapers onder ons is er natuurlijk de Paasbrunch vanaf tien uur. Ik maak een lekker soepje en zal zorgen dat de broodjes op tijd in de oven liggen. Er zijn eieren (in alle kleuren, maar ook warme hard en zachte gekookt). Natuurlijk hebben we vers fruit en sap, maar ook allerlei lekkers om in de yoghurt te doen.

Een raadseltje voor Helmine: zoals je steeds de weg naar het café vindt, kun je ook de weg naar de eitjes vinden. Je kent me wel een beetje, de pot zóu leeg kunnen zijn. De eitjes zouden dan niet in een trailtje liggen, maar écht ‘onvindbaar’ zijn.

Mooi die narcissen Kikker, echt lente! Bij de bloemenkraam in het centrum waren ze allemaal nog in de knop daarom staan die van mij nog niet in bloei en heb ik ze niet meegebracht naar het café. Zet ik ze later deze week op tafel.

Fijne dag allemaal.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie op het grote scherm dat het vandaag 1 april is. Ze laten net een instinker zien met ‘camouflage eitjes’. Die zijn niet te vinden. Boffen wij in het café dat er gewoon gekleurde eitjes in de pot zitten :).

Dus.....uitkijken vandaag, of zelf een grap bedenken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Bart welkom in het café :) De gasten hopen dat je je snel thuis zult voelen.

Regenboog: hartstikke bedankt voor de lekkere en gezellige gourmetavond. Het was weer prima verzorgd :chef:

Helmine: Bedankt voor het leuke kaartje. Wat goed dat je de paaseitjes hebt gevonden :hug:

Groetjes van de kikkermeiden

Helmine: Ik heb de ontwerpen van de coins die hier gemaakt worden gezien en ik denk wel dat ze er aardig uit zien.

Pa Kikker was trouwens óók onder de indruk van het ontwerp van jou. Leuk, dan kunnen we dit jaar uit extra veel een keuze maken :artist:

 

 

 

 

 

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

Paaseieren kunnen ook voor grote schrik zorgen. Kikker bij de Schaapskooi is met de Paas gelogd en de vinder heeft er voor de volgende vinder een paasei ingelegd. De eerste reactie was: "Ach, wat een lieve actie" (ik zou het waarschijnlijk ook gedaan hebben). Later bedacht ik:  Als er die dag nou géén volgende vinder is geweest? Het wordt warm dan gaat dat Paasei smelten en dan wordt het toch een knoeiboel :crybaby:

Dus ik hoop echt dat de volgende vinder dat Paasei wil verwijderen. Alvast bedankt :shake2:

Wij zitten aan de thee. Komen jullie er gezellig bij?

Groetjes van de Kikkermeiden

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-4-2018 om 4:05 PM zei de kikkers:

Pa Kikker was trouwens óók onder de indruk van het ontwerp van jou. Leuk, dan kunnen we dit jaar uit extra veel een keuze maken :artist:

Om welke van de twee ontwerpen van Helmine gaat het?

Of was hij van allebei onder de indruk?

 

Voor de liefhebbers staat er een stoofschotel met bier klaar. Er is genoeg. Als toetje heb ik maar een mousse gemaakt van alle chocola die nog over was. Anders zitten we met Pinksteren nog steeds paaseitjes te eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was lekker Tovenaartje, dank je wel. De zelfgemaakte mousse was ook heerlijk. Zouden er overal minder paaseitjes gegeten zijn? Vandaag was ik in de supermarkt en daar kon je 7 1/2 kilo paaseitjes kopen voor tien euro. Er stonden nog veel dozen.... Toch maar niet gedaan, dat is niet goed voor mij (moet ik alsnog een trailtje gaan leggen :) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal 

Ik kan best een handje hulp gebruiken, want ik hang snel slingers op. Dit weekend is Helmine jarig  :birthday:

Namens alle stamgasten van harte gefeliciteerd :gossip:

Liefs van de Kikkers :beerchug:

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...