Birdie.NL Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Het kan niet altijd Max to the max zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2018 Hallo allemaal Fijn dat jullie er zijn Ik sta nu achter de bar, dus voor iedereen die trek heeft in koffie of thee is van harte welkom. Voor liefhebbers is er zelfs ijsthee in huis Ik wil graag iedereen bedanken die met ons meeleven. Vanmiddag heb ik,alwéér een leuke kaart, met viooltjes, van de deurmat gehaald. Met het advies, om vooral van het voorjaar en de rest van de kikkers te genieten, ga ik proberen uit te voeren. Ook hebben we twee keer bezoek gehad van een geocacher, maar van wie houd ik geheim! Heel erg verrast was ik van het cadeau van Tovenaartje. Wat een mooie mok, die gaat op de kast. Echt té mooi om uit te drinken. Tot snel, liefs Kikkertje Peetee: Lekker man dat het racen weer is begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Graag gedaan kikker. Dat hij te mooi is heb ik eerder gehoord. Mijn zusje heeft er ook eentje gekregen. Hij was bedoeld als leuke kikkermok voor mee naar school. Om 1 of andere reden is die ook nog steeds niet meegenomen naar school en volgens mij gaat dat niet gebeuren ook. Ik lust wel een verse muntthee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Leuk dat je er weer bent Kikker!? Doe mij eerst maar een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Hallo kikker Fijn dat je er weer bent. Ik ben wel een beetje laat, maar ik hoop dat de theepot onder de theemuts staat. Dan lust ik graag nog een kopje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Fijn je weer te zien Kikkertje! Ik lust wel een ontbijtje. of ben ik te vroeg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei regenboog2: ....ik heb ook geen vrienden.... wat lees ik nu? 30 maart 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 Sorry Linkalovers (en andere gasten), zo heb ik het niet bedoeld. Ik voel me echt wel thuis in het café. In de vriendeliga heb ik geen vrienden. Ik zie er ook niet zo veel in om wekelijks een wedstrijd te houden wie in de groep de meeste caches heeft gelogd. Wie daar wel een uitdaging in ziet, moet dat zeker doen, maar mij zou het alleen maar stress opleveren. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2018 Hallo allemaal Ja hoor, Helmine. morgenochtend staat vanaf 6.00 uur het ontbijt klaar. Zelf dacht ik aan een stevig bord met havermout én appel. Tot 10.00 uur kan iedereen aanschuiven Daarna is het koffietijd voor de gasten die in het café blijven. Voor tweede Paasdag denken we, dat het gezellig is om rond de klok van 18.00 met elkaar te gourmetten. Regenboog: Tegen de tijd dat geocachen stress op gaat leveren, is het wellicht beter om iets rustigers te zoeken. De kikkers doen wel mee met de laatste uitdaging en moeten nog ruim 400 punten verzamelen. Dat gaat goed komen (of niet natuurlijk) Ga je morgen nog naar de markt? Voor de Paasbrunch dacht ik aan Paasbrood, warme broodjes, verse jus en fruit. Zou je dat mee kunnen nemen? Groetjes van je geocache vriendinnetje de KikkerS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 Ha, kikker Wat heb je leuke ideeen voor het Paasweekend. Ik ga morgen niet naar de markt, want ik ben nog niet mobiel genoeg. De molenbakker staat wel op het programma, dus Paasbrood en warme broodjes breng ik mee. De verse jus en fruit zijn ook geen probleem, die haal ik even bij de groenteman deze keer. We hebben trouwens al een heleboel eieren geschilderd, kijk maar in de koeling. Ik wil ook wel meehelpen met gourmetten. Zal ik voor verschillende vissoorten zorgen? Laat maar weten als ik nog wat kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Als jullie nu alles klaar zetten dan werpen wij ons wel op als vrijwillig om het op te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Goed idee Pa en Ma. Ik hoop dat er nog meer eters komen, Anders krijgen jullie buikpijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 (bewerkt) Eens even kijken of het lukt om een foto van de paasversiering toe te voegen. KikkerS, ik heb alles wat je wilde meegebracht en keurig opgeruimd. 31 maart 2018 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Wat zijn de coordinaten van die eieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 31 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2018 Hallo allemaal Wat mooi Regenboog. Echt geweldig! Sta ik hier met een bosje narcissen om de boel op te pimpen Helmine: Je weet toch waar je die paaseieren vinden kan? Heb je de coördinaten nog niet in je GPS? Tot later, Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten