Birdie.NL Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Helaas, wat er ligt aan ijs is nog te dun om op te staan, laat staan schaatsen. Het gaat er om hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Ik ben vanmiddag even een blokje om geweest (in de auto), en enkel een paar kinderen op een boerenslootje zien schaatsen. Toch schijnt het op bepaalde plekken al wel te kunnen, zoals hier in het Easterskar, niet ver van Heerenveen. Maar de schaatsbond adviseert toch vooral nog niet het ijs op te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemorgen allemaal Hier ligt een mooie laag sneeuw. Wel vervelend voor wie de kleine wegen of dijken op moet, maar genieten voor de rest. Het is meteen ook een stuk minder koud, dus dat wordt zo meteen wel een klein stukje wandelen. In het noorden is het een heel stuk kouder en daar zal wel geschaatst worden, denk ik. We zullen ervoor zorgen dat de haard in het café opgestookt is, zodat iedereen zich kan warmen. Voor de opwarming van de inwendige mens hebben we vanmiddag keuze uit erwtensoep of tomatensoep bij de lunch. We serveren de hele dag warme dranken voor passanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 Zojuist nog even gekeken, maar hier nog een temperatuur van -8. Maar gelukkig waait het wel bijna niet meer. Ik zit al de hele week met een grieperige kop thuis, dus de kou mag ook wat mij betreft nu wel weer verdwijnen. En dan gaat een lekker bordje snert er wel in, regenboog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 Beterschap Peetee. Zelfs als je geen griep hebt is min 8 veel te koud. Ik denk dat we vanavond maar iets sterkers moeten schenken in ons café, rum in de thee en een Beerenburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 13 minuten geleden zei regenboog2: Beterschap Peetee. Zelfs als je geen griep hebt is min 8 veel te koud. Ik denk dat we vanavond maar iets sterkers moeten schenken in ons café, rum in de thee en een Beerenburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 Gisteren gelukkig op het ijs kunnen staan en geschaatst in het Hoofddorpse. Nu WK Sprint kijken. Het is nog even winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 In het café staat het scherm ook aan. Ik hoop dat het bij de mannen wat spannender wordt dan bij de vrouwen, waar de voorsprong van Kodaira wel erg groot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 Tijd voor een drankje? Zit ik tv te kijken, ‘ik vertrek’, hoor ik ineens iemand zeggen ‘ nog 184 meter en zie ik een gps op het scherm. Lopen de mensen in Deventer een cache te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 En we zitten al weer voor de buis, waar we net hebben kunnen zien hoe Jorien ter Mors een uitstekende 500 meter reed waarmee ze zichzelf een uitstekende kans verschaft op een eventuele WK-titel sprint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Ja, knap gereden hè? Gisteren zag het er minder spannend uit, tot ze die goede kilometer reed. Ik ben benieuwd, blijf zeker nog kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Tja, Kodaira ziek. Dat is dan wel weer erg jammer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Helaas. Zullen we nog een bakje nemen? Hoe is het weer in het noorden? Hier dooit het nu snel, er ligt nog een klein laagje sneeuw (2 cm). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Doen we regenboog! Hier is de vrieskou nu ook uit de lucht, het is net boven nul. Sneeuw hebben we hier de laatste paar dagen niet gehad, dus ook geen last van ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Hier gisteren wel de lusten, maar niet de lasten gehad van de sneeuw. Wel jammer dat de vorst niet wat langer aan heeft gehouden. Had graag een wat groter rondje geschaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten