Spring naar bijdragen

mijn succes-cache-weekend


Aanbevolen berichten

:beerchug:

Wat een weekend.

 

in de omgeving van Oosterhout (NB) op pad geweest met een TB zonder al te veel succes. Behalve een virtuele cache (lastig om een TB in te stoppen) liepen alle pogingen een cache te loggen op niets uit. Wanneer ik vervolgens de logs op internet lees, verbaas ik mij over het gemak waarmee anderen deze caches in een oogwenk lijken te vinden.

 

Kortom: ik ben een cache-nerd eerste klas. Zijn daar zelfhulpgroepen voor?

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat je kunt doen is contact maken met andere cachers in jou ongeving en samen een keertje cachen!! Ik weet niet of daar gezellige cachers zijn, anders kun je deze kant op komen (tussen Utrecht en Hilversum) en wie weet kunnen we wat afspreken!!. Niet dat ik daar heel veel tijd voor heb de laatste tijd maar wie weet!

Wat je ook kunt doen is alle events langs gaan. Dat is de beste plek om flink te geocachen en om met andere geocachers je ervaringen uit te wisselen...

 

Maar vooral... erop uit gaan!!! :beerchug::blush:

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach alle begin is moeilijk, evt mag je ook best eens met mij meegaan maar vooral lekker zelf proberen, ik heb aan het begin ook wel eens gehad dat je na een dag cachen score 0 hebt, alleen ben ik dan weer zo'n type wat door blijft zoeken totdat ie wel wat heeft al is het midden in de nacht :blush:

Als je een keertje meewil lopen geven jullie dat maar aan hoor alles kan en de events zijn zeker altijd een leuke optie al wordt er op weinigen echt veel gecached, meestal blijft het bij 1 event cache ook leuk en zeker altijd leuek om andere cachers te ontmoeten. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Geepjes,

 

Geen idee welke caches je allemaal hebt geprobeerd, er liggen er heel wat van mij.

Maar als je hulp nodig hebt. Of eens gezellig op pad wilt moet je maar even contact opnemen via PB.

 

De meeste caches in de buurt van Oosterhout zijn niet zo moeilijk.

 

Groeten,

 

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou bedankt allemaal voor het medeleven en het aanbod om samen te cachen. Ik heb het zelf de komende tijd ook erg druk maar wie weet kom ik er nog eens op terug.

Bovendien:

begrijp me niet verkeerd...ik heb, samen met de andere Geepjessen, al cachend veel plezier. Ik denk inderdaad dat niet iedereen zijn mishits openbaar maakt. Dat is jammer want het hoort er volgens mij ook bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

begrijp me niet verkeerd...ik heb, samen met de andere Geepjessen, al cachend veel plezier. Ik denk inderdaad dat niet iedereen zijn mishits openbaar maakt. Dat is jammer want het hoort er volgens mij ook bij.

Natuurlijk. Een cache niet vinden op zijn tijd is ook leuk. Ook ik kan me caches herinneren die niet in een keer gevonden zijn. En als je hem dan een tweede (of derde) keer wel vindt is het des te leuker.

 

Zo heb ik de Sahara van Lommel niet in een keer gedaan vanwege verkeerd lezen. je kan je achteraf wel voor je kop slaan.

 

of de grond helemaal lekprikken. en niets vinden (Grensgeval bij Tilburg)

 

Op het moment hoogst iritant, maar achteraf heel vermakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke caches ben je misgelopen ??

heilig hout

van verleden naar heden (2e keer al)

who pays de ferryman (omdat de pont uit de vaart was genomen)

 

ik heb al een afspraak met Franky639 om samen te cachen in Geertruidenberg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van verleden naar Heden is zeker een hele leuke cache.

 

Toen wij hem liepen was er nog een behoorlijke afwijking in de cache coordinaten, maar die heeft de eigenaar nu keurig aangepast.

 

Je kan het beste in het centrum van Geertruidenberg je auto parkeren. Dan zit je gelijk in een super mooie omgeving :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...