Pa en Ma Beer Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Vandaag ben ik alleen. Ma Beer is om 7 uur vertrokken naar Leiden. De hele dag zingen in de Pieterkerk. Ik mag ze om 11 uur weer op halen. Ja, wat doe je dan de hele dag. In het café zitten. Dus ben ik maar wat schoon gaan maken. Ook de WC. Daar vond ik in de stortbak nog een fles jonge jenever. Het is nu oude jenever. Wel zo lekker. Komt er nog iemand langs voor de lunch. Groet Pa Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Pa Beer: Begrijp ik dat er niemand geweest is voor de lunch? Ik ga heel snel aan het werk, maar ik denk dat we dan wel bij Pa en Ma willen dineren. Zet de pannen maar op het vuur, want de Kikkers komen er aan Gefeliciteerd Pa en Ma met jullie trouwdag. Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 heej lief jutter kikertje, ik zie nu pas je opmerking van 2 dagen terug, of reageerde ik niet omdat ik een beetje verlegen van je word? en ja, ik heb een ban van 6 maanden bij GS en nee ik kan hem zelf niet verwijderen net als bij de geocache gerelateerde forums en facebookgroepen zijn ze ook bij groundspeak zijn ze niet blij met oprechte en eerlijke mensen dus alleen al door die reden verwacht ik niet dat ik mijn "Barny" account ooit eens terug krijg, daarom heb ik nu elke dag een ander GS account, die na een dag vanzelf, inclusief logs, word verwijdert door mijn persoonlijke Goundspeak slaafje de logs die ik schrijf blijven trouwens wel altijd leesbaar op www.BarnyNL.NL Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Hello Bryan Please, will you make a photootje van Kikkertje met Barny? Maar...Volgens mij, mag je dezelfde foto uit maart 2015 gebruiken Bryan. With Geocaching RegardS namens de KikkerSSSttttttttttttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Enne... Barny: Je hebt op Het GME 09 een afspraak gemaakt Wanneer gaan we ge-o-klet-ssen? groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Lief kikkertje volgens mij is onze trouwdag in september. Voor de zekerheid zal ik het vanavond nog even ma vragen bij Ma Beer. Groet Pa Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 ik dacht dat oliefanten een onvergetelijke geheugen hebben, maar kikkers kunnen er ook wat van ik ben binnenkort weer eens in de noordkop, welk voortuinprul was ook alweer van jullie? Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Hoi Benny Ja.....GRAAF maar eens GOED in je her-in-ne-rin-gen.... Groetjes aan Ma Rit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Vandaag ben ik alleen. Ma Beer is om 7 uur vertrokken naar Leiden. De hele dag zingen in de Pieterkerk. Ik mag ze om 11 uur weer op halen. Ja, wat doe je dan de hele dag. In het café zitten. Dus ben ik maar wat schoon gaan maken. Ook de WC. Daar vond ik in de stortbak nog een fles jonge jenever. Het is nu oude jenever. Wel zo lekker. Komt er nog iemand langs voor de lunch. Groet Pa Beer Maar beer, in de ochtend tussen 7 en 11 op het toilet zitten drinken is geen goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Maar wel erg lekker.! Doe mij nog maar een pilsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedenavond allemaal Alsjeblieft, het eerste pilsje staat op de toog. Voor degenen die eerst nog een bakje koffie willen, ik heb vers gezet. Thee kan uiteraard ook. Voor erbij zijn er korrelkoeken, dat zijn koeken met verschillende soorten noten erop (vers van de moelenbakker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Nu komt mijn openingszin uit Het WP 1 café, april 2012:Heeft U in DIT cafeetje óók misschien een glaasje water? Odlaniger begon daarop direct te zingen:Dáár in het kleine CAFé bij de HAVEN, PN stond die avond aan de JUke-BOX... Enne....Died??? Diederikus is, volgens mij, altijd frisse Buitenlucht aan het Happen. Enne...die leuke man zit óók al in het café... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Zo tijd voor weekeind. Begin maar met een verse muntthee, terwijl ik uitzoek naar welke caches ik mijn logé mee neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 2017 is nog jong, de kikkers kwaken hier lustig, maar vergeet niet deze cache van de cafegangers: https://www.geocaching.com/geocache/GC44N2F_het-odpikkertje?guid=01d008b6-dc52-4df2-bbec-e29e30189ce0. Komt de naam je niet bekend voor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Jij mág naar huis Thex. Alwéér te diep in het glaasje gekeken Voor Od Wéét jij nog op welk CITO Event de Kikkers zijn geweest op zaterdag 8 maart 2015? Alvast bedankt Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten