Pa en Ma Beer Geplaatst 15 mei 2017 Geplaatst 15 mei 2017 Tijd voor een glaasje wijn dan kunnen we even bij praten
de kikkers Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen allemaal Voor het ontbijt kunnen jullie weer aanschuiven. Ik heb iets warms in de oven gezet, want als ik naar buiten kijk, dan is dat wel lekker Voor iedereen die trek heeft is er een warme chocolade croissant Pa en Ma Het is inderdaad de hoogste tijd om bij te praten, omdat jullie bijna alweer op vakantie gaan Tot later Groetjes van Kikkertje
de kikkers Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 (bewerkt) Hallo Wie heeft er zin en gelegenheid om koffie of thee te komen drinken? Groetjes van Kikkertje 16 mei 2017 bewerkt door de kikkers
Pa en Ma Beer Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Twee koffie graag. Daarna moet ik naar de tuin. Groet Pa en Ma Beer.
de kikkers Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Hoi Pa en Ma, goedemiddag allemaal Twee koffie, voor Pa en Ma Het is lunchtijd Wie lusten er nog meer boterhammetjes met tevredenheid? Groetjes van de kikkermeiden
de kikkers Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Hoi allemaal Er wordt hard gewerkt aan een pan met bami. Wie kunnen we blij maken met een bordje? Groetjes van de kikkers
regenboog2 Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Lekker bami, gelukkig kan je dat ook goed opwarmen! Dat was een warme dag vandaag, bij ons was het best benauwd vanmiddag. Nu waait het wat meer, misschien gaat het zo nog regenen zegt buienradar. Kunnen we daarna nog even lekker op het terras zitten. Ik zal koffie en thee zetten. Bier en fris staan al koud voor straks.
Helmine Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Vandaag een innovatieve zakelijke bijeenkomst gehad in lost place.
Tovenaartje Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 En heb je er ook nog een cache kunnen vinden?
Helmine Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Nope maar het zou er wel een gaaf plekje voor kunnen zijn.
de kikkers Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Hoi Helmine, hoi Tov, goedenavond allemaal Een innovatieve zakelijke bijeenkomst in een lost place? Noemen ze dat niet het verplichte met het aangename combineren of iets dergelijks Nog geen cache? Dat wordt dus aan het werk voor een nieuwe cache (hoop ik) Mien: ik heb de sjaals van Pa en Ma Beer mogen bewonderen vorige week. De kikkers willen ook graag in aanmerking komen voor een dergelijke sjaal (3x). O ja, omdat je kat een heel varken heeft gesloopt ben ik een nieuwe voor je aan het maken. Zo rond Kerstmis vind je het nieuwe ontwerp vast wel in de brievenbus. Wil er iemand nog thee of koffie? Groetjes van de Kikkers
Helmine Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Een lost place sjaal? Over caches gesproken. Heb je de RRR puzzel al gekraakt?
Tovenaartje Geplaatst 16 mei 2017 Geplaatst 16 mei 2017 Ik kraak momenteel alleen nog maar Schotse puzzels. Na onze vakantie zijn de Nederlandse weer aan de beurt.
Aanbevolen berichten