Pa en Ma Beer Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Het wordt weer winter Tijd dat we er weer op uittrekken met de caravan. Jullie krijgen wel weer een puzzel met raad de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Ik wilde net vragen 'waar gaan jullie naartoe', maar ik wil natuurlijk ook wel weer meepuzzelen. Veel plezier op de camping. Ik denk dat wij hier de verwarming maar een graadje hoger draaien, doen we net of we in Spanje zitten Als het een beetje mee zit met de regen gaan we nog wel naar buiten, misschien een cache zoeken, maar eerst nog even werken morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Goedemorgen allemaal We gaan eerst ontbijten hoor, voordat Pa en Ma weer op vakantie gaan. Jullie hebben gelijk. In je eigen huis naar buiten kijken en dan denken: Bah, wat een ongezellig weer, is ook niet echt prettig. Dan maar op reis naar een plek waar je het wel warm krijgt. Regenboog en de Kikkers gaan de verwarming wel een graadje hoger zetten. Alhoewel: het hier nu weer droog is, het zonnetje schijnt en er is ook niet zo heel veel wind Annelieke kan naar fysio en ik moet dringend aan de administratie Tot straks Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Goedemorgen Wie trek heeft in een warm bakkie koffie of thee is welkom Groetjes van de kikkermeiden 25 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 april 2017 Auteur Share Geplaatst 25 april 2017 Ja doe maar een bakkie, Kikkertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Goedemiddag allemaal Inmiddels is het al 16.00 uur geweest en alweer tijd voor een bakkie en straks tijd voor een hapje eten Op wie kunnen we rekenen?Groetjes van de kikkermeiden 25 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Ik ben nog niet zo heel lang thuis en heb nog niets op het fornuis staan, dus ik wil wel een hapje meeeten vandaag. Een kopje thee gaat er wel vast in, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Regenboog: we vinden het gezellig dat je komt eten Zijn er nog meer liefhebbers?Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Heerlijk gegeten kikkers. Iedereen die zin heeft kan een kopje koffie of thee nemen, met een bokkenpootje vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Goedemorgen allemaal Het ontbijt staat klaar. Er kan gegeten worden Oproep Wie wil mij helpen om vandaag het café op te pimpen. ik heb oranje gerbera's en daar wil ik leuke tafelschikkingen van maken Groetjes van kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 leuk idee kikkers, daar heb ik nog niet aan gedacht! Ik ben geen kei in bloemschikken, maar kan vast wel wat van jullie leren. Kijk eens in de doos achter de bar, daar zitten oranje slingers in en ballonnen. Met de tompoezen van Pa en Ma moet dat een feest worden morgen! Zelf ben ik geen drinker, maar ik zal ook zorgen voor Oranjebitter, we moeten toch nog boodschappen doen. Breng ik meteen lekkere broodjes mee voor de lunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Hallo allemaal De broodjes zijn gearriveerd. Intussen hebben we ook nog een prachtige cache gevonden. We kunnen beginnen met versieren kikkers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Goedemiddag allemaal DeKikkers (3) is aanwezig Regenboog2 is aanwezig. Het versieren kan beginnen Euhmm Regenboog nog even twee kleine vraagjes: Wie kookt er eigenlijk vanavond Heb jij de ballonnenpomp meegenomen, want er moeten ook nog veel ballonnen opgepompt worden Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Ballonnenpomp zit in de doos (ik kan ook heel goed blazen, doe ik op het werk ook). Als jullie willen kun je aanschuiven, ik kook vanavond chili. Ook andere gasten zijn uiteraard welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Hallo allemaal Het is even een klusje geweest, maar ons cafeetje is helemaal klaar voor Koningsdag Regenboog en ik willen de stamgasten graag een drankje aanbieden. Wie wil er nog iets drinken? Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten