de kikkers Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Lieve Pa en Ma Beer Jullie krijgen de groetjes van Annelieke die, op dit moment, een beetje blij de wereld in kijkt. Ze zegt: Nee, aan het maken van puzzels ben ik nog niet toe, dát is nog te moeilijk.. Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 (bewerkt) De thee staat klaar. Als het lukt gaan we donderdag naar Hoorn. Barny: Kom je ook? Dat is gezellig Groetjes van een kikkervisje 10 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Café BAR gezellig heeft de café deuren geopend. Koffie is gezet en theewater gekookt. U mag binnen komen. Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Kikkers, van harte beterschap voor jullie meisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Goedemorgen allemaal Zijn we te laat voor het ontbijt? Domi: Annelieke staat te waggelen op haar benen, maar ze wil ab-so-luut naar haar werk! En als ze dát wil, kunnen we haar echt niet tegen houden. Ik hoop alleen dat ze veilig aankomt en weer thuis... Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 (bewerkt) Goedemiddag allemaal De broodjes zijn gesmeerd. We eten vanmiddag pistoletjes met filet en ei. Jullie mogen komen om te eten Groetjes van twee kikkermeiden 11 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 (bewerkt) Goedemiddag allemaal We hebben een erg spannende week achter ons, maar vandaag gaat het eigenlijk boven verwachting goed. Kikkervis is vandaag naar haar werk geweest en is nu naar de fysiotherapie Bedankt dat jullie langer dan een week met ons mee hebben geleefd Vanavond staat er Hollandse hap op tafel: stukje vlees, rode kool en aardappels. Wie mee wil eten, is van harte welkom Groetjes van de kikkermeiden 11 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Ik eet mee, gezellig! En wat fijn dat het weer wat beter gaat met jullie dochter. Als ik zo tussen de regels door lees is het een sterke meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Hè gelukkig, goed te horen, kikkertjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Is het al borrel tijd ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Pa en Ma Beer: Gezellig Even samen wat drinken voor het slapen gaan Tot morgen Trust Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Zal ik morgen nog een puzzel in het cafe plaatsen of is iedereen het zat. Zo ja dan wordt het een voor het kikkervisje. Het zal je verrassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Laat ik een hengeltje uitgooien - met wat vliegen eraan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen allemaal Het ontbijt staat klaar Birdie: Over # 838: wat bedoel je daar precies mee? Tot later de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 me gister met oude cola kostelijk oudhollands vermaeckt bij een geocache event https://coord.info/GLQM80Y3 Barny of hoort dit bij "de leukste logs" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten