Pa en Ma Beer Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 En zijn de puzzels al klaar groet van pa en ma beer vanf de camping Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Lieve Pa en Ma: Nope. De puzzelmaakster is ziek... Lieve groetjes van Pa Kikker en de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Hallo allemaal We zijn vanmorgen al vroeg vertrokken voor een wandeling, er zat zelfs nog ijs op onze voorruit. Geen tijd gehad voor ontbijt in het café helaas. Nu kom ik even een bammetje doen op het terras. Op de radio hoorden we dat Max goed gereden heeft, hebben jullie het gezien? Ik heb een rustgevend drankje nodig, een kruidentheetje of zo, want de stoom komt uit m'n oren. Thuis had ik al wel bedacht waar we fout zouden kunnen gaan bij de Multi en ja hoor, precies wat ik verwachtte is gebeurd. En geen idee hoe we verder moesten, dus vanaf thuis maar een extra hint gevraagd. Gaan we binnenkort maar eens opnieuw proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 (bewerkt) Regenboog: kamille thee staat klaar.... Ik begrijp van het beeldscherm in het café dat we van de marathon Rotterdam, F1 (top gedaan Max) straks over gaan schakelen: naar de hel...van Den Helder? Ik ga broodjes maken, dus wie wil: er is brood met beleg aanwezig Groetjes van de Kikkers 9 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Ha lekker, ik pak er ook een broodje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 hoi hoi Inmiddels staat thee/limonade en de koek en zopie op het terras... Langzamerhand denk ik dat de wielrenners richting Den Helder aan het fietsen zijn...??? Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 @ thex Heb je een goede reis gehad? Wel een lekker temperatuurtje hier, denk ik. Maar morgen zal je je winterjas wel weer nodig hebben? Hallo gasten van het café, willen jullie wat eten? Ik heb een maaltijdsalade gemaakt (met kip en groenten). Het moest wel iets eenvoudigs zijn, want we zijn (na een hint) weer teruggegaan naar Ter Spegelt en hebben onze Multi af kunnen maken. Dan gaat de tijd toch wel erg snel. Vanavond blijft het nog lang aangenaam hoor ik net. Ik zal de dekentjes vast klaar leggen, dan kunnen we nog even op het terras blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 De reis was inderdaad goed, en het weer hier ook. Morgen zie ik dan wel weer. Kreeg op eerste deel trip business class aangeboden voor nope (Trivandrum naar Abu Dhabi). Nu de foto's maar eens verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Hoi Thex: Fijn dat je er weer bent Regenboog: Goed plan natafelen met een dekentje op het terras. Echt gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 teruste lieve mensen de 6 bezochte cache's van dit weekend gelogd, en nog 3 bezochte events gelogd, 3 NM logs moeten schrijven, 1 verwijderde log terug geplaatst, blog bijgewerkt voor dat de logs en mijn spelers account weer worden gearchiveerd #geoachen, het houd je wel bezig nu #Slapen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Slaap lekker Barny. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Trust Barny Trust Regenboog Trust Peetee Trust allemaal Barny: Eigenlijk ben je een enorme geluksvogel. Je hebt alle caches kunnen loggen dat wilde Kikker ook doen, alleen is het onverwachts het ziekenhuis geworden kikkervis dochter is er voor een uitgebreide controle terecht gekomen Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen allemaal Er staat vanmorgen een eenvoudig ontbijtje klaar Eet smakelijk Tot straks Groetjes van de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Het is koffietijd We zetten een volle pot. Zijn er nog meer gasten die trek in een bakkie hebben?Groetjes de kikkermeisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Goeden middag allemaal. Tijd voor een boterhammetje. Doe de groeten aan het kikkervisje. En wens ze beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten