Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Peetee: :angry: Ik snap werkelijks niks van forumregel 7. Waarom wordt regel 7 iedere keer aan gepast?

Wie aan de rijsttafel wil, mag binnen komen lopen, er is voldoende

 

Groetjes

van Kikkertje :bathtime:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetee: :angry: Ik snap werkelijks niks van forumregel 7. Waarom wordt regel 7 iedere keer aan gepast?

 

Omdat de forumregels de laatste jaren niet zijn aangepast aan het steeds veranderende geocachingwereldje. Regel 7 wordt aangepast om dat die gaat over onderwerpen en links die niet zijn toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu zit ik al een te wachten tot PeeTee een mooie foto van een cache plaatst

het verbieden en dan in de zelfde ademteug zelf doen, ging de vorige keer ook zo mooi :)

erg flauw, maar ik vind het wel leuk :)

 

Barny

 

Colatje?

 

PS alhoewel ik het wel jammer vind dat een kleine minderheid (hier) het voor de meerderheid (daar) onmogelijk maakt om gewoon lekker buiten te spelen

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu zit ik al een te wachten tot PeeTee een mooie foto van een cache plaatst

het verbieden en dan in de zelfde ademteug zelf doen, ging de vorige keer ook zo mooi :)

erg flauw, maar ik vind het wel leuk :)

 

Ach ja, zo gaan we allemaal wel eens onbedoeld de mist in. :wink2:

 

Maar waar het in de forumregels natuurlijk om gaat is dat het niet open en bloot op het forum gebeurt.

Als forumbezoekers de behoefte voelen om elkaar bij cache-problemen zo nu en dan eens een stapje verder te helpen, dan is daar natuurlijk niks op tegen. En áls die hulp dan al eens wat verder gaat dan enkel een hint o.i.d., dan kan dat heel goed via de mail of PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm, dus ik mag best wel zeggen dat onwetenden mij vrijelijk en zonder zorgen kunnen raadpegen voor "oplossingen" van misselijkmakende pussels bij in hun buurt, of welke buurt dan ook, en ik hun graag per PB de goeie richting ophelpt

 

Klinkt intresant

 

Colatje?

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS van Barny: "alhoewel ik het wel jammer vind dat een kleine minderheid (hier) het voor de meerderheid (daar) onmogelijk maakt om gewoon lekker buiten te spelen"

 

Iedereen kan buiten spelen als hij wil. Wanneer iemand behoefte heeft aan eindcoördinaten, oplossingen van puzzels of graag foto's van stashes ziet, dan zijn er andere sites en faceboekgroepen genoeg.

Bijvoorbeeld geocachen voor iedereen. Daarom heb ik mij daar destijds afgemeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm, dus ik mag best wel zeggen dat onwetenden mij vrijelijk en zonder zorgen kunnen raadpegen voor "oplossingen" van misselijkmakende pussels bij in hun buurt, of welke buurt dan ook, en ik hun graag per PB de goeie richting ophelpt

 

Ik weet het niet, Barny, maar ik heb zomaar het idee dat het niet echt storm gaat lopen. :wistling:

 

Maar ja, doe mij ook maar een colaatje. :pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS van Barny: "alhoewel ik het wel jammer vind dat een kleine minderheid (hier) het voor de meerderheid (daar) onmogelijk maakt om gewoon lekker buiten te spelen"

 

Iedereen kan buiten spelen als hij wil. Wanneer iemand behoefte heeft aan eindcoördinaten, oplossingen van puzzels of graag foto's van stashes ziet, dan zijn er andere sites en faceboekgroepen genoeg.

Bijvoorbeeld geocachen voor iedereen. Daarom heb ik mij daar destijds afgemeld.

 

En als je er écht op uit bent: spit dan de logjes en de foto's op .com zelf maar eens goed door. GS waarschuwt daar op elke cachepagina voor: "Waarschuwing! Beschrijvingen of links kunnen spoilers bevatten."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Peetee: een cola,

Barny: een cola

Kikkers drie cola

 

Dar is veel cola :pepsi::pepsi:

 

Maar hoe zit het dan met de koffie en thee die ik heb gezet :lol1:

 

Lekker die cola :pepsi:

 

Straks nog maar een rondje

 

Groetjes

van de kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Los van mijn mening over de hier eerder geplaatste site met o.a. oplossingen van puzzels.

Vind ik het bijzonder dat er door degenen die de eigenaar van de site verwijten dat hij anderen oplegt hoe zij moeten geocachen, nu een regel is gemaakt die de manier van geocachen dirigeert.

Ik lees vaak als reactie dat iedereen zelf moet weten hoe hij het spelletje invult. Waarom is dat nu dan niet van toepassing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Peetee :)

 

Kan het zijn, dat er weer berichten in de verkeerde draatjes worden geplaatst?
Wil je eerst in 't Opkikkertje komen ontbijten voordat je, alwéér, achter de computer kruipt? :phone:

 

Alvast bedankt :lamo:

 

Fijne dag :doctor:

de kikkertjes

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...