Dagwacht Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Gefeliciteerd, Hiephoi. Daar moet op gedronken worden. Doe mij maar water met bubbels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Goedenavond allemaal, Voor de gasten die nog niet aan het borrelen zijn bij Hiep: Er staat in het café ook een pan met bami. Het is vanavond een lopend buffet. Ik ga snel terug naar Hiep Tot later Kikkertjes 7 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Ha lekker, dat is fijn dat ik na een dag werken meteen kan aanschuiven! Proficiat HiepHoi en veel plezier op de borrel kikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Toch best een eng idee als het buffet gaat lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Van harte, Hiephoi! En nog vele jaren! Hey bedankt! Mooi op tijd ook, ik ben over 2 maanden pas jarig. Of ben ik 5 jaar lid hier? Of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2017 Nou ja, zijn we in ieder geval op tijd! Eigenlijk reageerde ik naar aanleiding van Kikker's berichtje van vanochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Oh, kikker was van het padje af. Maakt niet uit, nog een reden voor een feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Het Geocafé uit 2012 behoort tot het cultureel erfgoed van geo.nl.Samen hebben we het café ingericht en vooral met de tomeloze inzet van bouwer en sloper de-fam werd het een etablissement waar menig horeca-ondernemer jaloers op was. Helaas is het café in verval geraakt en is het nu een lost place waar voornamelijk onsmakelijke sapjes worden gedronken. Zoals ioHpeiH schreef:"Maar helaas, die sfeer van weleer.Die hangt hier allang niet meer." Destijds heeft Diederikus in het pand nog een restaurant geopend "Chez Diederikus", maar dat was te hoog gegrepen voor de meeste bezoekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Dit café wordt redelijk bezocht. Of het bestaansrecht heeft zal na verloop van tijd blijken. Er wordt geen ruzie gemaakt. Dat is al heel wat. Niet hoogstaand? Is dat belangrijk, dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Nee Dagwacht, helemaal niet belangrijk. Volgens mij maakt dit cafeetje vooral een ziek kikkkertje weer een beetje blij. En als we er een flesje Bushmills bij open trekken komt Od vast weer ouderwets tot leven met mooie scherpe teksten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Voor Dagwacht: Ja! Hoogstaande gasten worden zeer gewaardeerd. Je moet hoogopgeleid zijn, om over de drempel van het geocafé te kunnen komen. Met hoogopgeleid bedoelen op oprichters van het café vast: een beetje normaal tegen elkaar kunnen zijn, respect hebben voor elkaar, goed kunnen relativeren, een beetje bourgondische levensstijl er op na houden mág en geocacher zijn Proost: Op een mooi geocache jaar 2017 Tot later De kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Ik ben dit weekeind wel vreemd gegaan hoor. Ik ben met een andere kikker op pad geweest. https://coord.info/TLP778WZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Goeden avond Kikkers. Zijn jullie nog bij de geitjes geweest. Mogen wij nog even binnen wippen voor een borrel. Groet van Pa en Ma Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Hoi Pa en Ma Beer Nee, wij zijn zondag niet meer bij de geitjes geweest. De helft van team de Kikkers wilde terug naar het hotel en daar was het bere gezellig. Zo gezellig, dat we afgelopen weekend maar 3 of 4 caches in de buurt van IJmuiden hebben gevonden. Die moeten we nog loggen. Nu zijn we bezig met de mistery puzzel uit Zoetermeer. Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 Goedenmorgen allemaal, Lieve Pa en Ma Beer: We zijn nog steeds aan het puzzelen. Het is dan ook een moeilijke puzzel: 300 vragen over de provincie Zuid Holland Maar... Ik denk dat we inmiddels 100 goede antwoorden hebben gevonden. Dames, Heren, jongens, meisjes en Kikkertjes: het ontbijt staat klaar. Komen jullie eten? Succes vandaag Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten