Pa en Ma Beer Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Is er nog plaats voor een paar Beren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Hoi Pa en Ma: Zijn jullie er weer? Natuurlijk is er plaats Wat willen jullie drinken? Groetjes van de Kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Doe maar appelsap. Ik zit al de hele middag val appels te schillen voor de appelmoes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Dat is dan twee appelsap voor Pa en Ma. Kunnen we helpen met appels schillen? Dat is super gezellig met z'n allen. Groetjes van de Kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Het is nog redelijk warm, dus ik denk dat we vandaag wel een bakje koffie/thee kunnen drinken op het terras. Vanmiddag hebben we een stukje gefietst in St Oedenrode. Er zijn daar een paar creatieve cacheleggers waar we caches van gezocht/gevonden hebben. Is het gelukt met de appelmoes Pa en Ma? Eigen gemaakte appelmoes smaakt altijd beter, mmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goedemiddag allemaal Vanavond is er appelmoes als nagerecht Zal ik lasagne maken als hoofdgerecht? Vanmorgen kregen we bericht uit Amerika dat de Kikkers de schat van Mary Hyde met succes afgerond hebben Dat willen we vieren: Er is vanmiddag appeltaart bij de koffie, thee en andere drankjes Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 Proficiat Kikkers! Dat is nog eens zonnig nieuws op deze druilerige dag. Hier gaat het af en aan, het regent niet hard maar wel regelmatig. Daarnet nog even dapper een cache gezocht in de buurt. We waren er al eerder , maar konden hem toen niet vinden. De weergoden hebben wel fantastisch geholpen: beetje regen met heen fietsen, droog zoeken en een beetje regen met terugfietsen. Ik schuif graag bij jullie aan, een stukje appeltaart gaat er wel in. Ook met het avondeten wil ik er bij zijn. Het klinkt goed, als het ook zo smaakt....mmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 Appeltaart gaat er altijd in - zeker na zo'n vreemde zoektocht als Mary Hyde. Back to the basics zou ik zeggen tegen de luitjes in Seattle. Want aan de ene kant willen ze virtuele of andere exotische cachetypes afschaffen en wat komt terug: een suf souvenir-plaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Het is alweer bijna lunchtijd. Het voorstel is om warme baquettes te eten Birdie: We zijn het helemaal eens hoe je over de souvenir-plaatjes denkt Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Ja lekker, ik doe mee. Volgens mij kunnen we even op het terras lunchen, net tussen de buien door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Kan er ook eens gedacht worden aan een paar bakken Bami? Heb hier veel trek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 U vraagt en wij..... Over een kwartiertje staat het klaar. Wat willen jullie erbij drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Hallo allemaal De bami is klaar, we kunnen aan tafel. Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Doe er maar een cocktail bij, van alles wat graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Hey Fam! Wat ouderwets gezellig jou hier te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten