de kikkers Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal De deur is open. Thee en koffie is gezet en andere drankjes staan in de koeling. Komen jullie gezellig langs? Groetjes van Kikkertje 12 juli 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 wij komen even langs Het is nu geen weer om in de tuin te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Zo, er is een flinke plens regen gevallen! De groenten in de tuin zijn toch niet verdronken, hoop ik? Zijn er nog mensen die een kopje thee nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Altijd in voor een kopje thee De zon is inmiddels teruggekeerd, dus zelfs eropuit geweest voor een nabije cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Hier schijnt de zon nu ook. Het heeft hier wel heel veel geregend, zou zomaar kunnen dat er caches verdronken zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Goedemiddag allemaal De thee en koffie is gezet, iedereen die trek heeft in een kopje met een chocolaatje, of een koekje is welkom. We eten vanavond wraps en extra gasten zijn welkom. Als toetje staat er een ijsje op het menu Ben je het puzzelen van mysteries even zat, kom dan gezellig aanwippen Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Jammer dat ik dat niet eerder zag van die wraps, maar een ijsje zal nu ook nog wel kunnen. Kom ik dat even op het terras opeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 Goedemorgen allemaal Hier in het zuiden schijnt de zon, ik heb van de weerman begrepen dat dit alleen maar op de morgen het geval is maar nu is het in ieder geval heerlijk. Het ontbijt staat klaar, de terrasdeuren staan open. Eet smakelijk. Voor de mensen die naar buiten gaan zijn er natuurlijk lunchpakketjes. Ons plan van de dag staat nog niet vast. Waarschijnlijk wordt het een ' rondje ' dierenarts en daarna zien we wel weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 Arm poezebeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 (bewerkt) Ja, best wel. Maar ik moet zeggen dat ik er zelf intussen ook aardig gestresst van raak. Bij bloedonderzoek is niets bijzonders gevonden, maar er is toch iets niet goed. Het is iedere dag spannend of ze iets wil eten en zo ja wat dan. Soms is ze levendig, maar gisteren heeft ze de hele dag gelegen en bijna niets gegeten. Net de dierenarts gebeld, aan het einde van de morgen worden we teruggebeld. De laatste dagen is het er heel druk, er wordt flink overgewerkt. 15 juli 2017 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 Goedemorgen allemaal Regenboog: Heel veel sterkte en een aai voor het poezebeest. We denken aan jullie Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 Och Regenboog, wat verdrietig! Ik hoop dat snel duidelijk wordt wat er is en, nog belangrijker, dat er wat aan te doen is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Goedemorgen allemaal. Bijna lunchtijd alweer. Vanmorgen hebben we een korte Multi gelopen en de cache die we gevonden hebben was een heuse Heksenketel. Ik heb van de soep geproefd en deze was boven verwachting lekker. Ik ben benieuwd of dit nog een verrassende uitwerking heeft in de loop van de dag. Ik heb wat extra soep uit de ketel meegenomen voor bij de lunch. Er is genoeg voor de cafégasten van vandaag. Wie durft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Goedemiddag allemaal Wij durven wel Regenboog en nu volgen er zeker meer gasten Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2017 Doe mij ook maar een koppie soep, regenboog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten