de kikkers Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Goedemorgen allemaal Het ontbijt staat bijna op tafel. VOOR DE MANNEN:Graag iets eten en een lunchpakket meenemen. De dames en meisjes duiken vandaag de Sportschool weer eens in Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Lieve Helmine, We love miss Piggy's Hoe groot is jullie "varkentjesverzameling" op dit moment Het zal niet de eerste keer zijn dat we samen ontbijten, dus gezellig dat je er bent Groetjes van de Kikkers 2 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Hoop dat je toch wat hebt kunnen slapen kikker. Ik neem ook een lunchpakketje mee, oké? Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Welkom team Gelaen in ons cafeetje. Dat is lang geleden dat wij elkaar hebben gesproken Dat is in 2010 geweest toen Scouting Nederland 100 jaar bestond. Dat werd gevierd in Utrecht met een optreden van Nick en Simon. Zelf gaan we nog steeds vrijwillig naar Scouting toe. Op een mooie zaterdag in april 2010 ben ik met Team Ieniemienie mee gesprongen. Toen, na het optreden van onze vrienden uit Volendam zijn we aan elkaar voorgesteld door Ieniemienie. Dus Jan van Team Gelaen: welkom in ons cafeetje en groetjes aan alle leden van Scouting die we samen kennen De Kikkers uit Noord Holland 2 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 !0.00 uur: Het is KOFFIETIJD. Voor de stamgasten: er is koffie, thee en warme melk. Komt er nog iemand lunchen? Tot zo Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 wij zijn er al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Hoi Pa en Ma Gezellilg! Ik wil nog een telefoontje doen en dan kom ik ook lunchen en gezellig bijkletsen Tot zo jullie "eigen" Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Kikkertje. weet jij waar onze kikkers gebleven zijn uit de vijver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 1 Roetveeg koffie voor Dagwacht. Zelf neem ik een cardemom theetje, met een extra pepertje erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Kikker, poezebeest Stevie heeft een jou zeer bekend piggy'tje ingepikt. Dat varkentje is al diverse keren gewassen. Die wordt niet alleen het hele huis door gesleept, maar heb ik ook wel eens op een vreemde schutting terug gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Helmine, begrijp ik nu goed dat jij het niet voor elkaar krijgt om Piggy te beschermen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Tja, ik weet t, t is triest, maar wat doe je tegen zo'n gevaarlijk roofdier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Goed blijven oefenen dan maar. Misschien gaat het je ooit nog lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Nope, hopeloos onopvoedbare knuffelpanter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Roetveegkoffie. Hihi. Heb ik wel trek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten