Peetee Geplaatst 4 april 2016 Geplaatst 4 april 2016 (bewerkt) en daar mag inderdaat wel eens een stel veren in bepaalde gaten gestopt worden voor het werk wat Peetee hier doet en al gedaan heeft Peetee Sjappo hier voor Barny Zeker! Hartstikke fijn! Dankjewel. Graag gedaan! 4 april 2016 bewerkt door Peetee
Diederikus Geplaatst 5 april 2016 Geplaatst 5 april 2016 @Peetee, ook ik kan nog wel een veer laten voor een goed doel. Goed gedaan! 1
Team Tabak Geplaatst 5 april 2016 Geplaatst 5 april 2016 Wim Sonneveld zong reeds.... "Drie veren had zij slechts en soms niet eens geen drie...." Peetee, dank voor het in stand houden van dit forum. We laten er niet iedere dag een veer voor vallen, maar we waarderen het zeer zeker! 1
Blutch Geplaatst 6 april 2016 Geplaatst 6 april 2016 hoor ik het nou goed is er weer een schoonmaker en monteur in dienst ?
Diederikus Geplaatst 6 april 2016 Geplaatst 6 april 2016 hoor ik het nou goed is er weer een schoonmaker en monteur in dienst ? Nee. Er is een vrijwilliger die bereid is zich voor ons in te spannen als je het hem vriendelijk vraagt.
de kikkers Geplaatst 6 april 2016 Geplaatst 6 april 2016 Peetee heeft gisteren ook van Barny een heel groot compliment gehad dus met die vriendelijkheid van ons gaat het goed komen.
Blutch Geplaatst 6 april 2016 Geplaatst 6 april 2016 Geplaatst Vandaag, 14:11 Blutch, on 06 Apr 2016 - 12:47, said: hoor ik het nou goed is er weer een schoonmaker en monteur in dienst ? Diederikus Nee. Er is een vrijwilliger die bereid is zich voor ons in te spannen als je het hem vriendelijk vraagt. Blutch o zou die b.v. ook geocafe weer kunnen open ??
Sivota Geplaatst 6 april 2016 Geplaatst 6 april 2016 @Blutch: Als ik het mij goed herinner is het geocafé destijds gesloten door de eigenaar van de site.Is het fair om, van de eerste vrijwilliger sinds tijden, te vragen om een lans voor jou en andere te breken?Laat hem doen waar hij plezier in heeft en ga zelf bij Geoman lobbyen voor dat café (of iets anders wat je wilt). 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden