thex Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Het slechte nieuws is: dit is niet goed. Het goede nieuws is: je bent activated. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvs team pooh Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Wij hebben na het (tijdelijk) oplossen van het probleem, KPN aangeschreven omdat hun bouncing het probleem veroorzaakt. Bij KPN Abuse Team (abuse@kpnmail.nl) gaan ze over de spamfilter settings. Hun reactie is nu: Bedankt voor uw bericht. Wij verzoeken u in dit geval bij Geocaching het bouncebericht op te vragen en aan ons door te sturen zodat wij verder onderzoek kunnen doen naar de oorzaak van dit probleem. Ik heb al aangegeven dat het een noreply adres is, dus of dit op korte termijn tot een oplossing gaat leiden is de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lemonjr Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Het probleem lijkt te zijn opgelost: eerder vandaag zag ik dat mijn account niet langer inactive was en nu net komen er wat mails binnen die ik de afgelopen week was misgelopen. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvs team pooh Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 @lemonjr Is het opgelost via je oude email adres of ben je veranderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Ik ben gisteren veranderd van primair email adres, maar kreeg vanmiddag ineens op mijn oude email adres de achterstallige notificaties van eerdere dagen binnen. Er lijkt me dus wat veranderd ten goede.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvs team pooh Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Wij kregen ook weer mails binnen, maar ik wacht nog even met het primaire adres weer naar Planet te zetten. Beetje wantrouwig geworden ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 11 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2016 (bewerkt) YES Zoals eerder gemeld nog niet omgezet naar een andere provider, net weer gewoon in kunnen loggen, zonder problemen. E-mail komt weer binnen en waar het mee begon ... de ??? zijn weer N52 ... 11 februari 2016 bewerkt door Flo van Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 En nu heb ik dus hetzelfde probleem. Voor de zekerheid mijn wachtwoord veranderd, maar nu kom ik er dus niet meer in ivm validaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Er waren gisteren wat problemen bij het inloggen op .com: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=339348 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden