Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Wij hebben na het (tijdelijk) oplossen van het probleem, KPN aangeschreven omdat hun bouncing het probleem veroorzaakt.

Bij KPN Abuse Team (abuse@kpnmail.nl) gaan ze over de spamfilter settings.

Hun reactie is nu: Bedankt voor uw bericht. Wij verzoeken u in dit geval bij Geocaching het bouncebericht op te vragen en aan ons door te sturen zodat

wij verder onderzoek kunnen doen naar de oorzaak van dit probleem.

Ik heb al aangegeven dat het een noreply adres is, dus of dit op korte termijn tot een oplossing gaat leiden is de vraag.

Geplaatst

Het probleem lijkt te zijn opgelost: eerder vandaag zag ik dat mijn account niet langer inactive was en nu net komen er wat mails binnen die ik de afgelopen week was misgelopen.

Bedankt!

Geplaatst

Ik ben gisteren veranderd van primair email adres, maar kreeg vanmiddag ineens op mijn oude email adres de achterstallige notificaties van eerdere dagen binnen.

Er lijkt me dus wat veranderd ten goede..

Geplaatst (bewerkt)

YES :clap: Zoals eerder gemeld nog niet omgezet naar een andere provider, net weer gewoon in kunnen loggen, zonder problemen.

E-mail komt weer binnen en waar het mee begon ... de ??? zijn weer N52 ...

bewerkt door Flo van Co
  • 3 months later...
Geplaatst

En nu heb ik dus hetzelfde probleem.

Voor de zekerheid mijn wachtwoord veranderd, maar nu kom ik er dus niet meer in ivm validaten

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...