Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo Geocachers,

Wij zijn druk bezig met het maken van een nieuwe Multi kindercache.

Bij alle 9 waypoints willen we puzzels maken op locatie.

Het moet goed te doen zijn voor kinderen (6-12 jaar), dus niet te moeilijk.

We hebben zelf al de volgende ideeën:

1. Kralen op een touw
  2. Zoek de verschillen op kaart
  3. Puzzel van houten ijslolly stokjes
  4. houten puzzel met kralen en draad
  5. ??
  6. ??
  7. ??
  8. ??
  9. ??

Wie heeft er nog tips voor ons???

Alles is meer dan welkom!!!

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb onlangs enkele multi's gelopen, waarin zeer creatieve puzzels zaten. O.a:

- een puzzeltje, waarin de cijfers gespiegeld waren. De 2 ( N & E ) reeksen van cijfers ( hoeft niet allemaal ) stonden, per coördinaat, onder elkaar en waren gespiegeld. B.v. een 3 werd dus een soort 8 en en 7 werd een driehoekje ( op-de-punt ). Als je dat iets creatief doet en 'handige' nummers kiest, ziet het er vreemd uit. Terwijl als je de helft afdekt, je zo de nummers kan lezen.

- waarin een aantal lijntjes gemeten moest worden, die de nieuwe coördinaat vormden.

- een aantal papiertjes met aan de bovenkant de letters van het alfabet en aan de anderkant de coördinaat. Alle papiertjes in de juiste volgorde ( a > z )? dan omdraaien en voila.

Suc6

Ps. Ik heb het zelf dus niet bedacht en draag voor uit andermans :thumbsup: werk.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Maar ... laten we bij het begin beginnen ... jij bent / jullie zijn druk bezig met een nieuwe multi kindercache met negen waypoints en hebben hebben hulp nodig om meer dan de helft van de waypoints vorm te geven.

Mag ik vragen waarom jullie druk bezig zijn met een nieuwe multi kindercache met negen waypoints?

• Top! 1
Geplaatst

Of iets met grootte. Op volgorde leggen, een reeks van bv een vogeltje of kabouter en dan op de achterkant het coördinaat.

Kan ook met bv stapelbekers maar dat past niet in jullie wp behuizing denk ik.

Geplaatst

Vreemd dat een fatsoenlijk bijdrage van mij is verwijderd.

Soms is het hier net de Bermudadriehoek.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...