dagger38 Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Ligt het aan mij of is de api vandaag ontzettttttttttttend traag? Ik log via gsak , meestal gaat dit zeer snel , vandaag op een uur nog geen 10 logs kunnen plaatsen?? En dan ook nog een 3 tal keren dat het gewoon stopt? Iemand die weet of dit aan GC ligt of aan mijn kant?? dagger38
thex Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) gc, outage al enige uren http://status.geocaching.com/666339 8 maart 2015 bewerkt door thex
Linkalovers Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 gc, outage al enige uren.... Misschien draaien ze ergens een scriptje, die een beetje veel i/o vraagt?
zoekbaars Geplaatst 15 juni 2015 Geplaatst 15 juni 2015 Vandaag is gc.com op mijn desktop wel erg traag. Ligt dat aan mij of hebben anderen hier ook last. Is HQ soms bezig iedereen persoonlijk een Souvenir wegens de afgelopen events (in het kader van WWFM XII) aan het uitdelen? Ook op Google earth komen de caches niet te voorschijn. (rood kruis door de KML)
Peetee Geplaatst 15 juni 2015 Geplaatst 15 juni 2015 (bewerkt) Volgens de statuspagina zijn er geen problemen. Misschien kun je de internetcache van je browser eens opschonen? 15 juni 2015 bewerkt door Peetee
zoekbaars Geplaatst 15 juni 2015 Geplaatst 15 juni 2015 Peetee bedankt, ga je advies opvolgen. Dank en groet,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden