Sivota Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 De dagen gaan lengen en het wordt weer lente.Hoewel het nog koud kan worden, fluiten de vogels al meer en meer en zie ik zelf hier en daar al meesjes met nesteldrang.Nog maar enkele maanden geleden vond ik in de behuizing van een cache nog restanten van een nestje van vorig jaar.Daarom wil ik hier een bericht over het broedseizoen nog even onder de aandacht brengen, zodat CO's nog op tijd hun caches kunnen controleren en zo nodig afsluiten voor vogels. Link: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=325487&pid=5473336&st=0&&do=findComment&comment=5473336 4
Odlaniger Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 Sivota, je toont wederom aan dat je een geocacher bent voor wie de natuur belangrijker is dan het scoren van puntjes. Jammer dat dit draadje weinig bezoekers heeft.
regenboog2 Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 Hoezo, weinig bezoekers. Het is al 100 keer gelezen en als al deze mensen goed oppassen, zowel de cache-eigenaren als degenen die de caches bezoeken, is er al heel wat gewonnen. 1
Odlaniger Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 Rainbow, ik zie slechts het aantaal aanwezigen. Hoe kan ik het aantal bezoekers zien?
Team Tabak Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 Sterker nog.... al 108 mensen hebben dit gelezen Od. En het is zo vanzelfsprekend en zo goed van Sivota om het onderwerp te benoemen, dat al die mensen het met belangstelling gelezen hebben en vervolgens gedacht hebben "Het is goed zo.... we gaan er rekening mee houden". Een verdere reactie is dan eigenlijk overbodig. De impact van het bericht zit echter al wel in 108 grijze cellen verankerd! Favootje van mij voor Sivota!
Odlaniger Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 Een favo kreeg Sivota al direct van mij. Maar off-topic, waar kan ik het aantal lezers zien?
brouwertjes Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 Je gaat na de beginpagina. Links tweede knopje van boven staat forum. Daarop klikken met de linker muisknop. Dam zie je rechts forumberichten met daaronder het aantal bezoekers. 121 inmiddels
Odlaniger Geplaatst 14 februari 2015 Geplaatst 14 februari 2015 Dank je wel brouwer voor dit antwoord op mijn vraag.
Barry Geplaatst 15 februari 2015 Geplaatst 15 februari 2015 Nuttig bericht voor velen. Laat mensen aub ook melden als een cache in de buurt van een broedgebied/nest zit, zodat hij tijdelijk uitgeschakeld kan worden. Wij zijn te gast in de natuur, niet andersom. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden