Spring naar bijdragen

Verwijderen Aangemaakte Cachen Uit Profiel


amigos01

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb hetzelfde gehad. Wist ook niet hoe deze te verwijderen. De cache (nummer) is aan je toegewezen en blijft dat, kennelijk.

Ik heb de hele cachepagina aangepast en toen ingediend. Het was een multi. Het enige foutje was dat ik het eindcoördinaat niet had aangepast. (Niet zichtbaar voor cachers, maar wél voor de reviewer.

Deze gaf aan dat de afstand tot de finale te groot was. Na aanpassing is de cache zonder problemen online gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Duifjes zegt. Wanneer je lange tijd geen reviewernotes plaatst, dan wordt hij op enig moment verwijderd, zoals ook mij is overkomen.

Maar het is anderzijds toch geen probleem dat hij nog in jouw profiel staat? Niemand heeft er last van, ook jij niet.

Vervelender is het wanneer de pagina tegen jouw zin in wordt verwijderd, omdat er te lang geen updates zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nog een niet gepubliceerde cache in je profiel hebt staan waarmee je je geen raad weet - kan door gewijzigde omstandigheden waardoor je idee niet kan worden uitgevoerd - en je wilt een andere cache gaan voorbereiden, dan word je er toch steeds fijntjes aan herinnerd dat er nog een niet gepubliceerde cache in je profiel staat.

 

Dat is voor ons wel de reden geweest om hem aan te gaan passen voor een ander doel.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt een "niet-gepubliceerde" cache ook gewoon archiveren. Dan is ie ook weg uit de view.

Ja, precies.

 

Ik heb even een oud draadje opgezocht, want ik herinnerde me dat het al eens eerder voorbij kwam. Daar werd het volgende aanbevolen:

 

 

1. Klik op de cachepagina op 'Edit listing'.

2. Haal het vinkje weg bij "Yes, this listing is active", en sla dit op. De cache wordt nu niet meer door de reviewer gezien.

3. Vervolgens kun je (op de cachepagina) de cache archiveren via 'Archive listing'. Je ziet hem daarna ook zelf niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...