Spring naar bijdragen

Bijzondere Souvenir-Data

minnie

Aanbevolen berichten

Ik ben er onlangs achter gekomen dat de derde zaterdag van augustus de geocachedag van het jaar is. Heb je een cache op deze dag gevonden, dan krijg je een speciaal souvenir.

Nu hoorde ik vandaag dat er binnenkort weer een speciale multi-dag is. Maar daar kan ik verder niks over vinden. Weten jullie hier van?

Zijn er nog meer van dit soort speciale dagen, en hoe kom je dat dan te weten?

Zo wist ik vorig jaar tot half augustus niet dat er in augustus "iedere dag gecached=iedere dag een souvenir"-actie was.

De augustus-actie van dit jaar was niet te omzeilen, daar werd je van alle kanten mee plat gegooid. Maar ik ben erg benieuwd waar je dit soort announcements kan terugvinden....

groetjes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ze worden meestal aangekondigd in de nieuwsbrief van geocaching.com (kan je aanvinken op de site, dan krijg je iedere week een mail)

De volgende dag dat je een souvenir kunt verdienen is 12 oktober, daarvoor moet je een earthcache vinden.

Het lijkt wel een wedstrijdje sneltypen, drie keer hetzelfde antwoord zie ik nu :)

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik heb hem ook binnen..

Ik vind het toch raar hoor. Eigenlijk had ik gisteren helemaal geen tijd. Maar een stemmetje in m'n hoofd vindt het toch zonde om zo'n plakplaatje niet te scoren...

Dus toch even speciaal op pad gegaan voor een earthcache in de avonduren. Gelukkig met de fiets en het OV te bereiken dus was ik niet zo earthonvriendelijk op earthcachedag. Maar tja, het is natuurlijk compleet belachelijk om voor zo'n plaatje speciaal op die dag zoiets te doen.

Sterker nog, schiet het juist z'n doel niet voorbij? Ik was al eerder in de gelegenheid om deze earthcache te bezoeken, maar het het (mede) nagelaten vanwege deze dag en het geweldige plakplaatje... en dat lijkt me nou juist niet de bedoeling van zo'n dag.

Nouja op naar 25/26 april voor het CITO stickertje dan maar? :S

(http://blog.geocaching.com/2014/09/add-cito-to-your-geocaching-vocabulary/)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk zou ik het ontvangen van deze souvenirs AAN, of in mijn geval UIT willen zetten. Ik heb er niets mee, en ik doe er niets mee. ;-)

Je hoeft er toch niet naar te kijken.

Het staat alleen maar in je statistieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk zou ik het ontvangen van deze souvenirs AAN, of in mijn geval UIT willen zetten. Ik heb er niets mee, en ik doe er niets mee. ;-)

Sterker nog, je kan ze zelfs gewoon uit je statistieken gooien. Klik hier maar eens op het tabblad souvenirs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, je kan ze zelfs gewoon uit je statistieken gooien. Klik hier maar eens op het tabblad souvenirs.

Japiejoo, ja ik had ze eens uitgezet maar op één of andere manier zijn die dingen weer zichtbaar geworden...

• Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...