Spring naar bijdragen

Slowcachers Uit De Kast!


Team Aragorn

Aanbevolen berichten

Ja mooi hè?

Ik gebruik dagelijks mijn GPS wanneer ik een fietsrondje maak. Die biedt mij interessant informatie. Afstand 16 km, topsnelheid 18,1 km p/u, stilstand 14 min. Slowbiker.

En ik turf het aantal micro's en nano's dat ik passeer. Mijn eega vraagt steevast: hoeveel heb je er vandaag laten liggen? En dan zeg ik vol trots: 64!

Iedereen geniet op zijn eigen manier van cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vandaag 73 km gefietst langs de Ahr. Met GPS en echtgenote, die met enige regelmaat wilde weten of er nog iets op de GPS verschijnt.... Dat viel reuze mee of misschien wel tegen. We hebben er 8 gevonden. Dat is één op de negen kilometer. Ik vind dat behoorlijk "slow". Veel "slower" moet het niet worden...Ze lagen op mooie plekjes. Verscholen tussen de druiven, als slak onder een bankje, een nano tussen een druivenpers en een petling onder een brugleuning over de woest stromende rivier.... Helemaal jouw favoriete plekken man! De druiven waren trouwens erg zuur en dus nog niet helemaal klaar.... We hebben ook een aantal traditionals laten liggen, omdat ze van mij wilden, dat ik een spoorbaan moest oversteken, een helling van 58% moest beklimmen of met mijn blote poten halverwege de Ahr op een rots moest zien te komen.... Daar is mijn hart niet goed tegen bestand maak ik mijzelf wijs en dat alleen om de aangeboden uitdagingen te kunnen ontlopen.... Een watje ben ik! Kortom @Od, er bleef genoeg tijd over om mooie foto's te maken, Altenahr en Bad Neuenahr te bekijken, koffie te drinken en broodjes te eten met van alles er tussen, dat de cardioloog mij ten sterkste zou afraden...... Wij hebben er weer van genoten en kijken alweer uit naar de dag van morgen.... Om met jouw woorden te spreken "Iedereen geniet op zijn eigen manier van cachen", maar als ik het zou moeten doen op jouw manier dan ging ik vanaf morgen klootschieten of vaandelzwaaien, want dan kun je cachen nog nauwelijks een hobby noemen..... Dan wordt het meer een "occasionele happening", waarvoor je jaarlijks 5 x de deur uit moet en dat nog met een rugzak vol met achterdocht.... .... Misschien vindt je vrouw dat vaandelzwaaien ook wel leuk! Volgend jaar zie ik jullie zwaaien op TV, wanneer AGOVV kampioen is geworden!!! Hup Apeldoorn, hup! :-) :-)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ist der alte John Wayne wieder im Fernsehen?

 

Reeds 17 geocaches gedaan dit jaar, valt dus best mee. Uit eten gaan is ook een hobby van mij, maar dat heb ik dit jaar hooguit 12 keer gedaan. En mijn eerste schilderij van dit jaar is pas halverwege (de vier jaargetijden).

Dat doet mij denken aan een opmerking van Died destijds. Langzaam aan, want voor je het weet zijn de caches in Flevoland op en dan moet ik verder rijden (of woorden met die strekking).

 

En veder, klootschieten is me te slow en ik voel mij geen zwaaiende vaandalist.

En wat betreft AGOVV (Alleen Gezamenlijk Ouwehoeren Voert Verder), dat vind ik een rotopmerking. De club met de mooiste grasmat van Nederland is failliet. Nu moet ik helemaal naar Rotterdam om nog een authentieke grasmat te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat goudjagers het spelletje anders beleven is niets mis mee want zoals hier al vele malen is vermeld speelt iedereen het op de manier die hij/zij het leuk vind.

Toch nieuwsgierig naar een FTF logger met logt volgt een beetje cynisch mailtje gestuurd zodat deze persoon in ieder geval er even bij stilstond.

Het antwoord was duidelijk o.a.

 

Eenieder speelt het spel geocaching op zijn/haar eigen manier, daar heb je blijkbaar geen benul van.
Ten bate van collega-goudjagers heb ik donderdag alle caches ter plekke onmiddellijk voorlopig gelogd, zoals meestal gebruikelijk is. Een definitieve log kan dan wel op zich laten wachten. Net terug van een vakantie en met door omstandigheden opgelopen logachterstand van meer dan 700 caches over de laatste maanden volgt een verder log niet snel helaas.

 

maar mijn doel was bereikt.er was reactie :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zegt genoeg, zo niet alles. Iemand met een logachterstand van 700 caches is niet te benijden. Een persoonlijke log kun je vergeten, want het lijkt me onmogelijk je te herinneren wat je bij iedere cache hebt beleefd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tenzij je aantekeningen maakt. Maar 700 is wel erg veel.

Ik heb nu een achterstand van (slechts) 25. Maar ik heb een hoop te vertellen dus dat kan wel even duren. Ik lees en schrijf echter liever een specifiek logje bij iedere cache, ook al is het soms maar 2 regels (zeker bij een trail) dan dat knip-plakwerk over 15 caches (of meer) tegelijk dat ik vaak zie. Ieder moet dat voor zich weten, maar vaak wordt de cache waar het om gaat nog slechts genoemd als een soort routebeschrijving

Dat vind ik jammer en ook helemaal niet leuk om te lezen of te ontvangen als log.

O en TT: fijne vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals de volgende, die ik vandaag ontving. Heel vriendelijke log, maar het zegt niets over de cache.

"We willen dan ook van ganser harte alle CO's danken voor het vele werk dat van ons zielsgelukkige mensen maakt. Mooie wandeling door het bos."

 

Overigens heb ik nooit achterstand in het loggen, maar dat is niet zo vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Wijze Lessen heb ik mijn logje al klaar.

 

Vandaag Flevoland uitgekamd. 890 Caches gevonden, iets meer dan dat er liggen.

Vooral de modder sprak mij aan, heerlijk struinen langs de hunebedden.

En met de perenbomen in bloei, liet ik mij de kersen goed smaken.

 

Alle coos bedankt.

 

En een persoonlijke noot: Dideerikcus, mooie micro!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zegt genoeg, zo niet alles.

Tja als je je ook maar enigszins in deze betreffende cacher had verdiept dan had je geweten dat deze door omstandigheden fysiek helemaal niet in staat is om op dit moment achter de PC structureel zijn logjes te schrijven. Jammer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit was hij fysiek in staat om 700 caches te vinden zonder dat hij de moeite nam fatsoenlijke logjes te schrijven.

Wanneer je een cache vindt en dezelfde dag een logje schrijft, dan heb je nooit achterstand.

Brouwer, het wordt tijd dat je de stok eens weggooit, daar heeft de hond baat bij.

 

Geruime tijd geleden reageerde ik niet meer op jouw bijdragen, verspilde moeite vond ik. In de hoop dat de gemoederen wat bedaard zouden zijn, heb ik wel weer gereageerd, iets vriendelijker dacht ik. Verspilde moeite.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje vreemde reactie weer. Aangezien je het grootste deel van de dag op dit forum zit mag je toch wel verwachten dat je een beetje interesse in je medehobbygenoot vertoont. Er is zelfs op dit forum niet al te lang geleden een bijdrage van dezelfde cacher geweest die heeft uitgelegd dat hij fysiek niet in staat is achter de PC te zitten en de logjes te schrijven. Dat je blijkbaar erg moeilijk om kunt gaan met kritiek is dan toch wel weer jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...