Bloodwoosj Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Bloodwoosj allemaal leuk en aardig, maar dat heerschap zet een dijk van een post neer, en dan,,,,, of hij kijkt niet meer en weet niet dat zijn voorkomen in twijfel word getrokken, kan ik me haast niet voorstellen of hij kijkt wel en reageert niet om het een en ander duidelijk te stellen, eigenlijk nog meer jammerder, dus waarom post hij dan? Barny Die vraag zal alleen Da Vinci! zelf kunnen beantwoorden. Maar om nou zijn/haar (eerste) post dirct te veroordelen tot trolgedrag, vermeend fake nickname-gebruik en wat dies meer zij is me wat te kort door de bocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beukenootje Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Van mensen die je in levende lijven hebben gesproken, hoorde ik dat je in werkelijkheid veel aardiger bent dan dat je hier overkomt. Oef...heeft ie jarenlang hard gewerkt aan zijn imago op deze site en dan dit.... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Dagwacht, een juiste nickname hier is toch ruim voldoende, Of in iedergeval weten onder welke nickname je bij groundspeak bekent staat, dan ben je als geocacher juist herkenbaar, je werkelijke naam doet er niet aan toe, ik zelf vind het heel belangrijk met welke geocacher ik te doen heb, dan vind ik het onbelangrijk om te weten of hij nu jantje of pietje heet. Bloodwooosj klopt dat kan hij alleen beantwoorden en omdat hij dat juist niet doet vind ik erg raar overkomen 1 post plaatsen en daarna niets meer van zich laten horen, jammer een gemiste kans Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Beukenootje, dat Barny in het echt een aardige gozer is, heb ik al lang door. Misschien geldt dat voor de meesten m/v van ons wel. En gelijk heb je Barny, al dat gegoochel met verschillende nicknames en verkeerd gespelde namen veroorzaakt een hoop mist. Soms laag bij de grondse bewolking. On topic: bij mijn volgende geocache heb ik geen last van goudjagers en logjes als "FTF log volgt". En ook geen proeflopers, dus etiquette-bestendig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden