Spring naar bijdragen

Afstand Wp's Van Bestaande Cache's?


roykuh

Aanbevolen berichten

TT en Od, als je bij elke tradie gewoon dat "puzzeltje" gebruikt niet om naar een volgend WP te komen maar om de tegenwoordig (bijna) noodzakelijke "bonus" te komen dan kunnen de bezoekers zelf wel bepalen of ze gaan voor het mooie bos en dito wandeling of dat ze ook nog kunnen borsttrommelen dat ze jou idioterie van puzzels willen en kunnen oplossen, zo heb je alleen maar winnaars

zwaai met je heupen, maak wulpse bewegingen breng zo ons hooft op hol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zou je niet voor dat ene wp bij die tradi kunnen uitwijken naar een simpel wp met een qta? Is voor de afwisseling ook wel fijn toch?

En voor het aantal bezoekers zou je ook nog de tradi kunnen vernoemen in de beschrijving als zijnde "deze ligt op de route".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Triskelle, gun dit meisje nu toch haar schemergebied!

 

[...]

 

Ach meisje, ik gun jou alle schemergebieden die je wilt, maar besef dat anderen niet geholpen zijn met het vaag maken van zaken die duidelijk zijn.

 

[...]

De boel belazeren door van fysieke WP´s QTA´s te maken, de eigenaar van de oppikker vragen of hij/zij zijn/haar cache wil verplaatsen of verwijderen, concessies doen aan mijn cache, mijn cache in de prullenbak gooien of zijn er meer opties?[...]

 

 

Zou je niet voor dat ene wp bij die tradi kunnen uitwijken naar een simpel wp met een qta? [...]

 

Voor de duidelijkheid, want er schijnen nog steeds mensen dit forum te bezoeken om antwoorden op vragen te vinden: Question to Answer (QTA) is sinds enkele maanden geen waypoint type meer bij Groundspeak. Opdrachten als het stapeltellen van molenwieken en dergelijke vallen tegenwoordig onder de Virtual Waypoints (klik).

 

(alweer een schemergebied opgehelderd, sorry ;) )

bewerkt door Triskelle
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Domi, maar gebruik van de juiste terminologie voorkomt misverstanden.

 

Overigens blijft het een Multi, er is slechts één puntje te verdienen. Ik ga zoeken naar dat zijpaadje of anders maar een QTA VW inbouwen.

En wees gerust Barny, deze keer niet de gebruikelijke idiote puzzeltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...