zoekbaars Geplaatst 13 november 2015 Geplaatst 13 november 2015 dank, bij mij (Ziggo, zowel G-chrome als IE10) komt het zoek deel niet verder na ingave van de GC-code, krijg melding: herkent de code niet. De andere zoekfuncties via de 3 plaatjes doen het wel. Vreemd.
Peetee Geplaatst 13 november 2015 Geplaatst 13 november 2015 Er zijn wat problemen met de Geocaching API. Misschien dat daardoor wat haperingen optreden?
thex Geplaatst 13 november 2015 Geplaatst 13 november 2015 Ik had ook niet moeten plunderen de laatste dagen
zoekbaars Geplaatst 14 november 2015 Geplaatst 14 november 2015 Daar lag het vast aan, eerder op de dag al heel veel api's gebruikt. Vandaag weer ''alles'' normaal (op dit gebied dan)
Oldhippy Geplaatst 5 oktober 2016 Geplaatst 5 oktober 2016 Geen geocaching.com hier. Al plm 2 uur er uit.
parima Geplaatst 5 oktober 2016 Auteur Geplaatst 5 oktober 2016 Geen probleem kan er gewoon op (Ziggo)
fralanne Geplaatst 5 oktober 2016 Geplaatst 5 oktober 2016 We hebben al enkele uren geen Geocaching.com! Maar toch zijn er cachers in de omgeving die dat wel hebben, onbegrijpelijk hoe dit mogelijk is.
tijmenvn79 Geplaatst 5 oktober 2016 Geplaatst 5 oktober 2016 hier ook al geruime tijd geen verbinding met geocaching .COM niet mobiel en niet met vast internet.
Peetee Geplaatst 5 oktober 2016 Geplaatst 5 oktober 2016 Misschien is het handig om de provider even te noemen? Want het zou volgens mij wel eens bij een provider kunnen liggen. Bijvoorbeeld een routerings- of dns-probleem zoals die er eerder ook wel eens was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden