anharu Geplaatst 2 augustus 2014 Geplaatst 2 augustus 2014 wij houden het in de gaten en willen er best 100 km voor rijden om het beleven al is het misschien niet milieu vriendelijk,maar voor een mooie wandeling en een aparte cache maken we er een gewoon een dagje uit van.
Team Tabak Geplaatst 2 augustus 2014 Geplaatst 2 augustus 2014 Ik heb met name bezuinigd op graven en beton storten. Ik weet niet wat het is, maar ik loop niet graag door het bos met een schep op mijn schouder. Dat zou zomaar een verkeerde indruk kunnen wekken. Zolang de buren jouw vrouw tijdens je bezigheden in het bos nog gewoon thuis lachend de was zien ophangen, hoef je nergens voor te vrezen.... Veel succes trouwens!!!!
Odlaniger Geplaatst 2 augustus 2014 Geplaatst 2 augustus 2014 Tenzij zijn vouw opeens geen buren meer heeft.
MarcoDomi Geplaatst 2 augustus 2014 Geplaatst 2 augustus 2014 Ik wacht dan nog maar even met WL en maak er een weekend van samen met Marco! Nog even oppas regelen ;-)
Odlaniger Geplaatst 2 augustus 2014 Geplaatst 2 augustus 2014 Ter zake Died. Het schepprobleem voorzag ik ook en daarom heb ik een pioniersschep gekocht. De combinatie van graven en beton storten komt bij mij minder prettig over.
Diederikus Geplaatst 4 augustus 2014 Auteur Geplaatst 4 augustus 2014 Door de hevige regenval van de laatste tijd zijn er sinkholes ontstaan van ruim een meter diep bij een specifiek waypoint van Wijze Lessen. Het zou dus zomaar kunnen gebeuren dat er plotseling cachers verdwijnen tijdens het lopen van Wijze Lessen. Dan wordt er toch vreemd naar je gekeken als je rondloopt met een pionierschop op je schouder.
Odlaniger Geplaatst 4 augustus 2014 Geplaatst 4 augustus 2014 De schep is opvouwbaar en zit in mijn rugzak.
Diederikus Geplaatst 9 augustus 2014 Auteur Geplaatst 9 augustus 2014 Vandaag toch nog 14 uur nodig gehad in pummeltempo om de laatste puntjes op de i te zetten van mijn nieuwe cache. Wp 3 heb ik ondanks een aantal aanpassingen op basis van nieuwe hydrostatische berekeningen toch niet op een bevredigende en betrouwbare wijze aan de praat kunnen krijgen. En dus heb ik maar een plan B bedacht. Heel aardig, maar niet zo spetterend als het oorspronkelijke idee. Nou ja, dat idee zal ik nog wel eens gebruiken in een andere cache. Morgen gaat alles het veld in.
ioHpeiH Geplaatst 10 augustus 2014 Geplaatst 10 augustus 2014 Het wordt tijd om het mail-alarm voor nieuwe multi's in Flevoland weer te activeren. Ik ben benieuwd of je Wijze Lessen inderdaad gaat overtreffen :-)
antarctica Geplaatst 10 augustus 2014 Geplaatst 10 augustus 2014 Ik sta te trappelen, Diederikus! Ant
Diederikus Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Geplaatst 10 augustus 2014 Vandaag met volle bepakking (35 kg) het veld in. Dan valt zo'n afstandje opeens weer tegen. Toch maar de schep op de schouder (geen pioneerschop, want ik heb niets tegen jehova's). Na een paar uur ploeteren in de regen ligt ie. Wat heb ik toch veel voor jullie over (=had ik maar even op buienradar gekeken). Toen ik bij wp 3 wat achteruit liep om te kijken van welke afstand je het waypoint nog zou kunnen zien verschenen er ineens twee reeën bij het waypoint. Ze passeerden het op ongeveer een meter afstand. Wat dat betreft is dit toch wel een gaaf gebied! Gelijk de afspraak met de proeflopers maar wat naar voren (dinsdag) gehaald. Ik hoop dat ze het dit keer niet te bont maken. De vorige keer kwamen er 15 verbeterpunten aan het licht, wat me toen nog een volle week kostte om aan te passen.
regenboog2 Geplaatst 10 augustus 2014 Geplaatst 10 augustus 2014 Je hebt wijze lessen opgedaan de vorige keer. Het kan niet anders dan dat er nu minder verbeterpunten zijn.
Diederikus Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Geplaatst 10 augustus 2014 Ik ben zeer creatief als het om het maken van fouten gaat.
Odlaniger Geplaatst 10 augustus 2014 Geplaatst 10 augustus 2014 Volgens mij zoek je de grens op waar het mogelijke eindigt en het onmogelijke begint. En dan blijkt het onmogelijke ook mogelijk te zijn. Verleg je grenzen, zeggen ze wel eens.
Aanbevolen berichten