thex Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Een kwaliteitscache is soeperieur, zei mijn moeder altijd.
no-name Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Een wijze vrouw. Kunnen we nog veel van leren!
MarcoDomi Geplaatst 19 april 2014 Auteur Geplaatst 19 april 2014 @Team Tabak: hoe kan ik nu boos worden om een welgemeend advies? -neemt radiostilte weer in acht-
Team Aragorn Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Ik snap je punt, maar is je ergernis helemaal terecht? Toen wij de cache vonden (in 2011) was hij prima verzorgd. De betreffende cacher die voor het onderhoud zorgt is er de persoon niet naar om zich er simpel vanaf te maken. Zoals ik al aangaf is de oorspronkelijke cache gelegd door een Canadees. Zolang er onderhoud plaatsvindt (eventueel na een need maintenance log) is er geen reden een cache weg te willen hebben. Zoals eerder aangegeven ga ik het aankaarten. We zien elkaar volgend weekend en dan kunnen we ook bespreken wat er eventueel voor alternatieven zijn. Daarbij vind ik het ook respectvol naar de oorspronkelijke legger om hem daarbij te betrekken. Wij waren er jaren eerder (log) en ik ben blij om te lezen dat het onderhoud sindsdien beter geregeld schijnt te zijn. Dat verdient deze plek. Overigens, je schrijft dat de oorspronkelijke cache is gelegd door een Canadees, die begrijpelijkerwijs weinig aan onderhoud kan doen. Dat geeft maar weer eens aan dat er wel iets zit in de regel - of richtlijn - van Groundspeak, dat een plaatser op redelijke afstand van zijn caches moet wonen. Of is die richtlijn ook al geschrapt?
no-name Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Of er voor zorgt dat er iemand anders in de buurt is die voor onderhoud kan zorgen.
Team Aragorn Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Vraag is dan, waarom diegene dan niet gewoon de cache kan plaatsen ook?
no-name Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Of, na overleg, gewoon overnemen/adopteren. Heb ik ook met 1 van mijn caches gedaan.
MarcoDomi Geplaatst 19 april 2014 Auteur Geplaatst 19 april 2014 Speciaal voor Odlaniger. Vandaag op "mijn" rondje en cachecontrole. Ik heb namelijk een natuurafwijking. Is dat acceptabel? Die andere afwijking, breedsprakigheid, hou ik (met wat moeite weliswaar ) in bedwang. Fijne dagen gewenst allemaal alvast!
barny Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 die foto past goed bij het huidige geocachen iedereen heeft het over de vlinder, die symbool staat voor een mooie cache waar iedereen het over heeft als hij aan een buitenstaander over "geocachen" heeft maar men ziet de vlieg over het hooft, die veel meer voorkomen en veel vaker gezien word zoals de prustkoker veel vaker bezocht word maar niemand echt lyrisch over kan zijn, en dan natuurlijk ook niet gebruikt word als voorbeeld van "geocachen" aan een buitenstander hoe scheef kan men zitten Barny
Casteel Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Hoe scheef iets gezien wordt hangt af van hoe recht je je eigen hoofd houdt... 1
Odlaniger Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Barny, wat vertel jij aan een buitenstaander?
barny Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 ik vertel niks, zelfs mijn directe buren weten het niet. stel je toch voor dat ze misschien een rondbazuinende kokerraper kennen, stel je toch voor dat ze denken dat ik ook zo mijn hobby beleef, stel je toch voor dat ze me met zo een rondbazuinende dwaas gaan vergelijken, ik zou mij niet meer durven vertonen, plaatsvervangende schaamte Barny
Aanbevolen berichten