MarcoDomi Geplaatst 18 april 2014 Auteur Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Oeps er ging iets mis. 18 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
Team Tabak Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 Klopt helemaal. Mijn overgrootvader ging met potloden langs de deur. Had ie zeker wel een knappe regenjas....
MarcoDomi Geplaatst 18 april 2014 Auteur Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Op bijna elke cachepagina staan foto's van caches in hun natuurlijke omgeving. Is het in een tijd dat bijna iedereen met een smartphone rondloopt te veel gevraagd om een dergelijke foto verplicht te stellen en eventueel te verwijderen alvorens de cache te publiceren? Uiteraard kan hier eenvoudig de hand mee worden gelicht, maar dat gebeurt ook met het regelen van toestemming. Verreweg de meeste mensen zullen netjes een foto van hun cache toevoegen. En wie trots is op zijn creatie doet dat zelfs met plezier. Kijk dat vind ik dan weer in beginsel een mooi idee. Vooropgesteld dat je het kokergebeuren zou willen uitbannen, wat voor mij absoluut niet hoeft. En er zitten wel een hoop haken en ogen aan het idee. Een foto vertelt absoluut niet het hele verhaal zoals ik al zei. Maar het is zeker een interessante gedachte voor iedereen die nadenkt over het verbeteren van het niveau van de gelegde caches. Klopt helemaal. Mijn overgrootvader ging met potloden langs de deur. Had ie zeker wel een knappe regenjas.... LOL ik bedoelde niet zozeer woorden die homoniem zijn hoor maar ik kan hier wel heel hard mee lachen 18 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
barny Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 Barny leest alla maar is even druk om de lastenverlichting van de minderbedeelden met een druppel te verlichten, daardoor druk tot middernacht en om 6uur nogmaals de staatskas te gaan spekken , waarschijnlijk tot zondagochtend niet in staat om wat onderbouwd te plaatsen, behalve dat marcodomie niet geschikt is als motje, keper namelijk hordol van die vele onnodige qwoots Barny
Team Aragorn Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 Het hele (geo)caching-gebeuren staat of valt met de moeite die een cachelegger in zijn (of haar) creatie wil steken. M.i. gaat het om het hele traject, dus cachepagina, toestemming regelen, een mooie cache plaatsen - liefst inclusief een mooie route, als het aan mij ligt. Daarmee houdt het niet op, ook onderhoud en aan het eind opruimen hoort erbij. Het hoeft niet allemaal zeer vernieuwend of bijzonder te zijn, maar wel kwalitatief goed! En als dat niet zo is, erger ik me. Het meest geërgerd heb ik me in de afgelopen jaren aan een cache op de militaire begraafplaats aan de Zevenheuvelenweg in Groesbeek. Daar liggen duizenden (dacht ik) gesneuvelde geallieerden en wat is er voor cache? Een koker met wat afgeknipte blaadjes erin. Daar zou je toch verplicht iets stijlvollers neer moeten leggen, iets waar moeite in is gestopt. Net zoals al die gesneuvelden moeite hebben gestopt in het bewerkstelligen van ónze bevrijding. Ik heb daarover destijds een mail naar de legger over geschreven en nooit iets over gehoord. Ik kan nog kwaad worden als ik eraan denk. Het jammere is dat veel leggers tegenwoordig veel te veel caches neerleggen. Dan schiet onderhoud erbij in en 'opruimen' houdt niet méér in dan de listing in het archief stoppen wanneer verschillende keren is gemeld dat de cache onvindbaar was ...
MarcoDomi Geplaatst 18 april 2014 Auteur Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Barny leest alla maar is even druk om de lastenverlichting van de minderbedeelden met een druppel te verlichten, daardoor druk tot middernacht en om 6uur nogmaals de staatskas te gaan spekken , waarschijnlijk tot zondagochtend niet in staat om wat onderbouwd te plaatsen, behalve dat marcodomie niet geschikt is als motje, keper namelijk hordol van die vele onnodige qwoots Barny Wat zeg je Barny? Sorry, beetje flauw... Het is vrijdagmiddag. Ik zal erop proberen te letten! Ik vind het vaak onoverzichtelijk worden als ik er niet bij zet op wie ik nu precies reageer, maar mijn neiging tot overstructurering is een stukje beroepsdeformatie vrees ik. Waarvan akte. Werk ze Barny! O ja en ik wil ook helemaal geen moderator worden!!!!!!!!!!!! Dan moet ik neutraal blijven en ik hou er nu juist van om mee te discussiëren. @ team Aragorn (zo kan het nauurlijk ook): helemaal mee eens, als je een super-bijzondere locatie kiest, maak er dan aub iets moois van of kies een andere plek uit. 18 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
Sivota Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 @Vlindertje: Je geeft me een link naar een citaat uit de guidelines van 2004. Zijn deze teksten nog wel te vinden in de huidige guidelines? Ik heb gezocht, maar nog niet gevonden. Ik vind het goede teksten bij de richtlijnen, maar wanneer ze er nu niet meer staan dan zou het toch moeilijk zijn om geocachers en reviewers daarop anno 2014 aan te spreken, laat staan te bekritiseren. Daarom vraag ik naar een link in de huidige guidelines, dat lijkt me wel zo verhelderend.
Team Tabak Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) @barny... welke dag van de week ook. Jij bouwt nooit op.... Je breekt alleen maar af.... :-) 18 april 2014 bewerkt door Team Tabak
Odlaniger Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 Barny houdt niet van puzzeltjes, maar produceert ze wel: keper namelijk hordol
Team Tabak Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 keper namelijk hordol van die vele onnodige qwoots. Vrij vertaald. "Ik kan nu niet onderbouwd antwoorden, want ik zit namelijk even verward in een hondendrol van die vele onnodige kwisperstaartjes...." Nu de letterwaarde nog en dan kunnen we rechtstreeks naar zijn zojuist geplaatste cache.... :-) :-)
de kikkers Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 Ja, dit is inderdaad een behoorlijke lastige puzzel. En de CO kunnen we niet benaderen, want die is een weekendje weg. Domi: Natuurlijk wil je géén modurator zijn. Dat kan niet eens, omdat Cachetor dat is.
thex Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 daardoor druk tot middernacht en om 6uur nogmaals de staatskas te gaan spekken , waarschijnlijk tot zondagochtend niet in staat om wat onderbouwd te plaatsen Zwaar werk he, een zwarte administratie bijwerken met witte letters.
MarcoDomi Geplaatst 18 april 2014 Auteur Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Barny had wel een punt, ik quote erop los ;-) In de verleden tijd wordt dat dus. .. ehm... quotte? Quotete? Kwiet? (Quiet is weer wat anders) 18 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
Diederikus Geplaatst 18 april 2014 Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Klopt helemaal. Mijn overgrootvader ging met potloden langs de deur. Had ie zeker wel een knappe regenjas.... Vond je grootmoeder dat wel een acceptable afwijking? (of heeft ze hem zo leren kennen?) 18 april 2014 bewerkt door Diederikus 2
Aanbevolen berichten