bastos Geplaatst 1 april 2014 Auteur Geplaatst 1 april 2014 Is er nu echt niemand die met een serieus antwoord komt,in plaats van al die zever. Ik heb al voor minder een waarschuwing(zie bijlage) gekregen. http://img41.imageshack.us/img41/5641/ddhx.png
thex Geplaatst 1 april 2014 Geplaatst 1 april 2014 (bewerkt) Maar je kunt toch wel kleurtjes tellen, bastos ? Hohoho bastos, dat is geen waarschuwingspunt maar een waarderingspunt. -1 Is niet erg best, dat moet ik wel toegeven. 1 april 2014 bewerkt door thex
bastos Geplaatst 1 april 2014 Auteur Geplaatst 1 april 2014 Maar je kunt toch wel kleurtjes tellen, bastos ? Hohoho bastos, dat is geen waarschuwingspunt maar een waarderingspunt. -1 Is niet erg best, dat moet ik wel toegeven. Mijn exuus,maar er zijn er vele die zo,n waardeerings punten verdienen,niet ???,maar een hollandse site gaat zijn mede burgers toch niet beboeten (bij manier van spreken).Ge kunt beter de stomme Belgen aanpakken!!!!!!.
Blutch Geplaatst 1 april 2014 Geplaatst 1 april 2014 #bastos als je een puzzel niet kan oplossen wil dat nog niet zeggen dat je een stomme belg bent ... Wij hollanders heb soms ( meestal) ook een hekel aan stomme puzzels 1
Flaker91 Geplaatst 1 april 2014 Geplaatst 1 april 2014 Bastos, we kunnen ook de oplossing hier voor je uitspellen, maar daar is niks aan. Tevens mogen we dat niet eens doen. Maar met hints als 147, groen gras, een spelletje met ballen en kleurtjes tellen moet het toch lukken... Google is your best friend. :-) 1
Odlaniger Geplaatst 1 april 2014 Geplaatst 1 april 2014 Regels worden overtreden. Dat wordt klootschieten.
Casteel Geplaatst 1 april 2014 Geplaatst 1 april 2014 Denk ook aan vlaggen, landcodes, jaarringen, lamellen, Fokke (van Sukke), breedbeeldtelevisie, ascii en Aart Staartjes. Als je nu nog niet genoeg hints hebt...
Aanbevolen berichten