Spring naar bijdragen

Is De Moeilijkheidsgraad Verlagen Unfair?


Diederikus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wij hebben weleens een multi gelopen. Maanden later kijken we terug en zien we dat onze Multi gewijzigd is in een tradi. Dat wekt dan wel even een moment van verbazing op. Oké denken we dan, dit kán ook gebeuren. Weer een stapje verder in de wereld van geocaching.

 

Andersom is natuurlijk ook mogelijk. Een tradi doen, die later veranderd wordt naar een Multi. Maar daar hebben we nooit opgelet. Dat is voor ons ook niet belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar het om gaat, is dat je op de dag dat je de multi deed hebt genoten van de natuur, het mooie weer, lekker buiten zijn en een (naar ik hoop) fijne wandeling. Die beleving neemt niemand je af. Wat maakt het dan verder uit, wat men maanden later met die cache doet? Als je cachebeleving bepaald moet worden door een grid, dan kun je beter je baan opzeggen en gaan solliciteren bij het Centraal Bureau voor de Statistiek. Toch? Diederikus moet gewoon doen, wat hem zélf goeddunkt en het gezever over grids naast zich neerleggen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou kikkers, dat is wel heel lang geleden dat de type cache werd verandert, dat mag (onder druk van de statistiekprutsers) al een aardige tijd niet meer.

#Grundspeak is commercieel als de neten, dus wenst de wil van de verwachte meerderheid in.................

 

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Vlinder. Daar kunnen we weer om lachen. Ik heb je een goedje gegeven.... Enige vorm van relativering bij de uitvoering van deze hobby is soms wel nodig, want al vind ik het leuk om een algemene statistiek bij te houden, van zaken als FTF's, grids en andere uitwassen op dit gebied komen slechts mijn wenkbrauwen in beweging......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...