Spring naar bijdragen

Is De Moeilijkheidsgraad Verlagen Unfair?


Diederikus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Computer viel uit, vandaar de eerdere onvolledige bijdrage.

 

Maar voordat ook dit draadje weer naar de TOLKEN wordt geholpen, terug naar het onderwerp.

Ik ben allergisch voor statistieken, matrixen, FTF, challenges, en T5 caches.

Misschien ben ik een geocacher.

bewerkt door Odlaniger
  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol zo kun je het uitleggen, Kan natuurlijk ook zijn dat je te weinig cached om in aanmerking te komen voor welke statistiek of matrix dan ook, te traag bent om een FTF te halen en te stram om een T5 cache te doen. In dat geval dus gewoon een beperkte cacher :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlindertje: diederikus refereerde aan de postjes van Od en Brouwertjes, die er even een portie humor tegenaan gooiden, en zo heb ik de post van Diederikus ook opgevat.

Het is meer een algemene jammerklacht dat mijn draadjes misbruikt worden voor de folkloristische gewoonte op dit forum om elkaar tot vervelens toe de maat te nemen. Voorshands wel wetend dat de aangeboden schoen toch niet als passend wordt ervaren, en waardoor men zich dus keer op keer beschikbaar stelt als tweede man in een ruzie die zonder tweede man vanzelf zou wegzinken in passende vergetelheid. Mij met de schillen, de dozen en het gesloten draadje achterlatend. Hetgeen dan weer mijn eigen schuld is omdat ik te veel historisch besef heb en ik dus had kunnen weten wat dit folkloristisch gebruik teweeg zou brengen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het antwoord op jouw vraag is inmiddels diverse keren gegeven.

Door de D/T rating aan te passen, wordt voor de not done groep een ander spelletje verpest.

Door de D/T rating aan te passen, wordt de geocacher zo goed mogelijk geïnformeerd.

 

Het was een interessant draadje. Ik wacht op jouw volgende vraag

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...