Spring naar bijdragen

Lettergrootte Instellen Met Printen


Goofy35

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je kunt in Firefox bij het printen de schaal aanpassen via Bestand > Afdrukvoorbeeld: zet die op 150% of 200%
et voilà.

 

Een tweede manier is printen naar een pdf: (bijvoorbeeld Bullzip PDF Printer) - daar zet je ook de schaal op op 150% of 200%.

 

Bij de titel lijken de letters wat in elkaar over te lopen en een plaatje wordt wellicht afgekapt - dan zou je inderdaad ook het formaat van staand naar liggend moeten aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het eigenlijk andersom.

:kissie:

Om een beetje papier te sparen verklein ik vaak de gehele print inhoud naar 60 of 70 %.

(Met soms belangrijkere text een maatje groter).

Ik gebruik Firefox en doe dan onder bestand,afdruk voorbeeld.

Daar kies ik dan de gewenste maat.

Je ziet dan ook gelijk hoe het op 'papier' er uitziet.

 

Andere optie is in wordpad de text kopieren, en alles wat je niet belangrijk vind weg selecteren.

Daar kan je dan het letter type grote instellen.

Bepaalde info doe ik dan groot, en minder belangrijk een slag kleiner.

 

Geloof me, op die manier valt er veel papier te besparen.

Maar wat kleiner kan, kan natuurlijk ook groter.

 

Veel suc6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik de Firefox-plugin GC Tour om caches uit te printen. Je kan meerdere cachebeschrijvingen in één keer uitprinten en je hebt volledige controle over wat je uitprint (bv overbodige plaatjes en tekst kan je weghalen).

In combinatie met Afdrukvoorbeeld kan je precies uitkienen hoeveel pagina's je kwijt bent.

Ik print altijd dubbelzijdig en als booklet, zo kan je vier pagina's op 1 A4'tje kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, eerlijk gezegd print ik ook meestal juist op een kleinere schaal en dubbelzijdig, zodat er minder papier nodig is.
Daarbij schakel ik via No logs de velden uit die ik overbodig acht (Overview map, Trackables, soms Attributen of plaatjes, de hint ontcijferd, Short Description).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In GSAK (ik heb versie 8.3.1.68) met de rechtermuisknop klikken op de cachetekst en kiezen voor "afdrukvoorbeeld". En dan bovenaan de ' V 'bij "passend maken" (links) aanklikken en kiezen voor een vergroting van bijvoorbeeld 125% (onderdeel van Internet Explorer). Daarna de vergrootte cache-omschrijving afdrukken (printer- icoontje links boven).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...