jeep team holland Geplaatst 4 december 2013 Geplaatst 4 december 2013 Wie heeft er ervaring met place spotting? Ik heb een quiz aangemaakt binnen place spotting, so far so good. Echter als je de match maakt wordt het oplossingsvak groen en geeft aan NOT SOLVED, terwijl het bericht wat iemand moet krijgen bij de match goed is ingevuld. Wie weet de oplossing of weet wat ik verkeerd doe?
brouwertjes Geplaatst 4 december 2013 Geplaatst 4 december 2013 Geen flauw idee, weet alleen wel dat alle placespotting puzzels binnen 5 seconden met een trucje op te lossen zijn.
Birdie.NL Geplaatst 4 december 2013 Geplaatst 4 december 2013 @ THeo Even zoeken op het onderwerp op dit forum
jefmen Geplaatst 4 december 2013 Geplaatst 4 december 2013 @ birdie Ik vind niks hoor. Geef maar gewoon een link.
Japiejoo Geplaatst 4 december 2013 Geplaatst 4 december 2013 (bewerkt) Linkje naar het andere draadje voor het trucje: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=20428 4 december 2013 bewerkt door Japiejoo
Lighthouse777 Geplaatst 4 december 2013 Geplaatst 4 december 2013 (bewerkt) Heb je het 'trucje' dan al uitgeprobeerd?Ik nog niet zo lang geleden wel, maar volgens mij en anderen, die het ook geprobeerd hebben, werkt het niet meer.Kan ook zijn natuurlijk dat wij niet goed kijken ....(Een tijdje terug werkte het prima) 4 december 2013 bewerkt door Lighthouse777
Birdie.NL Geplaatst 4 december 2013 Geplaatst 4 december 2013 Net nog geprobeerd, al was de Eiffeltoren ook wel zo te vinden - werkt prima.
Japiejoo Geplaatst 5 december 2013 Geplaatst 5 december 2013 Ik heb het ook nog even geprobeerd, in Chrome. Werkt nog steeds prima.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden