Spring naar bijdragen

"mega" Event Bij Venlo


@Wilbertoord

Aanbevolen berichten

Casteel, misschien heb je wel gelijk, waarom zou ik mij druk maken:

 

- ik ga niet naar het event

- ik bespaar dus 9,50 euro

- er zijn wel meer topics die niets met geocachen hebben te maken

- er zijn wel meer knuppels in hoenderhokken

- als haan wil ik er niet als de kippen bij zijn

- ik kies eieren voor mijn geld

- ik ga liever met de kippen op stok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hey Barny, je hebt antwoord op de cachepagina (maar niet van de reviewer):

 

Barny:

dit is een commercieel event die tegen de richtlijnen van groundspeak druist.
alleen voor je aanwezigheid betalen bij een megaevent is niet toegestaan, maar dan nog bijna 10 euro per persoon moeten betalen omdat je alleen aanwezig ben is helemaal van de gekke
op de eventpagina neerzetten dat de Will Attend niet telt maar een inschrijving op een vage site waar je je personalia moet achterlaten wel, onzin, er kan geen enkele zekerheid worden geboden wat er met die persoonsgegevens gebeurt, wie er mee aan de haal gaat!
graag hoor ik van de revieuwer op welke gronden dit event dan nog doorgang mag vinden

Barny

CacherTeamGeldern:

In principe bestaat de mogelijkheid bij ieder event kostenloos te loggen. Deze mogelijkheid bieden wij ook aan. Het logboek wordt bij een informatiestand voor de ingang van het event terrein neergelegd en iedereen kan daar gratis en vrijblijvend zijn log invullen. Ook kan iedereen de caches die we voor deze serie leggen kostenloos zoeken en loggen.

Maar voor degenen die het event terrein "Tipidorf Waldfreibad Walbeck"willen betreden met spelletjes, kinder-animatie, een markt met handelaren, een avond programma, en tevens kostenlose workshops, rondleidingen of een ritje met een huifkar willen meemaken, moeten aan een bijdrage voldoen om de kosten die hierdoor onstaan te kunnen dekken.

Op de website wordt tot nu toe vrijwillig naar je email adres gevraagd als je interesse hebt in onze newsletter. We vragen geen persoonlijke gegevens.

Als het boekingsysteem online gaat om je toegangsticket te boeken, coins of t-shirts te bestellen, vragen we alleen je GC-nicknaam en je email adres. Niet meer dan Groundspeak ook verlangd als je gaat inloggen. Je krijgt dan een email met je bestelling en alle gegevens om het bedrag wat is ontstaan door je bestelling op een bankrekening over te maken. Ook hier hebben we helemaal geen persoonlijke gegevens van iemand nodig en vragen we ook niet.

Hopen we toch dat we er een mooie geocache event van kunnen maken voor groot en klein.

Cacher Team Geldern

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vooral dat "in principe" in principe heb jij gelijk,,,,,,ik gelijk,,,,,,,iedereen gelijk

 

Maar nu mag je je als 2e rangs geocacher je log buiten de hekken schrijven en kan ik mijn geld (meestal een veelvoud van de 10 euro) niet besteden aan de aanwezige geocaching shops en de bijpassende horeca, moet ik alles zelf meenemen, het leven valt om den drommel niet mee :)

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig staat het iedereen vrij om al of niet deel te nemen. Ik denk het dat het best een mooie dag zal worden. :)

 

Het ging mij persoonlijk even waarom dit wel of niet een mega event zou kunnen zijn / worden.
En die vraag lijkt me beantwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch heeft Barny een punt wat mij betreft. Het ruikt vreselijk commercieel.

9,50 Euro betalen om voor Winnetoo te mogen spelen en je mag geen eigen eten en drinken meenemen.

 

Anderzijds heb ik begrepen dat Barny graag events bezoekt, maar events bezoeken en geocachen zijn voor mij twee totaal verschillende werelden.

Ok, ik weet dat er op een event dikwijls nieuwe geocaches worden aangeboden, maar bij deze mate van commercie wordt een grens overtreden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies...dat dacht ik ook. Groot logboek bij de Efteling.....papier hier......

En natuurlijk hoef je er niet naar toe. Maar daar gaat het niet om, het gaat om de verplichte betaling!

Doe ik al jaren niet meer, alleen CITO's waar je zelf de handen uit de mouwen moet steken vind ik nog leuk.

Maar betalen voor een stapel cachebeschrijvingen en snelle oppervlakkige contacten......nee, dat kan mij niet meer boeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...