Spring naar bijdragen

"mega" Event Bij Venlo


@Wilbertoord

Aanbevolen berichten

natuurlijk... Kostenloos vermaakt worden is gewoon met je gps naar een bos lopen en lekker naar de eindcoords lopen zoals Barny doet.

 

Boogschieten, koekjes bakken en kantklossen mag best wat kosten! En onder een tientje ben je in Nederland nog niet eens bij de Efteling van de parkeerplaats af. Dus dat prijsje valt best wel mee.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar bij dit event wordt de cachepagina alleen maar gebruikt als reclamebord en niet als communicatiemiddel en inschrijfmiddel zoals het bedoeld is. De volgende stap kan zijn dat een event wordt aangeboden voor 389 euro inclusief skipas en busreis. En wat als de organisator met de noorderzon met de 15.000 euro vertrekt dat cachers vooraf moeten hebben overgemaakt. (Dat is in de USA gebeurd met FTF tours).

Die 10 euro vind ik niet veel maar dit event maakt op mij een erg commerciële indruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Boogschieten, koekjes bakken en kantklossen mag best wat kosten! En onder een tientje ben je in Nederland nog niet eens bij de Efteling van de parkeerplaats af. Dus dat prijsje valt best wel mee.

 

Maar wat heeft dit in vredesnaam met geocachen te maken? Er zijn honderden evenementen en manifestaties in Nederland, waar je precies hetzelfde kunt doen. En op de lokale kermissen kan het ook? Waarom dan het woord "geocaching" aan zo'n evenement plakken? Alleen omdat je dan je naam in een boom mag kerven en een puntje kunt claimen? Onze hobby begint te verworden. Jammer.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@wilbertoord, ik heb geen onterechte NA log geschreven er stond nergens geschreven dat er bij dat event ook een mogelijkheid was om kosteloos bij het event aanwezig te kunnen zijn, dat is veranderd na mijn NA log, dus tijdens het schrijven van de NA log was hij niet ten onrechte.

en @haakmeer niemand MOET een event organiseren ze willen zelf een event organiseren doe het dan ook volgens de richtlijnen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...