Spring naar bijdragen

Pvc-Buis


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Nieuwsgierig worden we natuurlijk wel. Krijgen we hier een trail met kokers van formaat? Heb je eindelijk je lost place gevonden en wordt nu het rioleringsstelsel uitgebreid met een overbodige contraptie? Ik ben benieuwd!

I.p.v. 50 kokertjes één koker van formaat.

 

Vandaag een afwijzing gehad van de reviewer, hij is onverbiddelijk inzake de 161 meter regel en daar heb ik mij bij neer te leggen. Het aantal lost places is echter op de middelvingers van twee handen te tellen.

 

Moet ie per se in the lost place dan? Als het een lange zoektocht wordt, kan het misschien nog een eindje verderop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Nieuwsgierig worden we natuurlijk wel. Krijgen we hier een trail met kokers van formaat? Heb je eindelijk je lost place gevonden en wordt nu het rioleringsstelsel uitgebreid met een overbodige contraptie? Ik ben benieuwd!

I.p.v. 50 kokertjes één koker van formaat.

 

Vandaag een afwijzing gehad van de reviewer, hij is onverbiddelijk inzake de 161 meter regel en daar heb ik mij bij neer te leggen. Het aantal lost places is echter op de middelvingers van twee handen te tellen.

 

Moet ie per se in the lost place dan? Als het een lange zoektocht wordt, kan het misschien nog een eindje verderop?

 

De koker is niet de eindcache. Voor het verhaal heb ik bij voorkeur een lost place.

Hoe creëer ik zelf een lost place?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet de bijl in je schuurtje. Een paar ingestorte balken, kapot raampje en natuurlijk gelijk een verrassende ingestorte verstopplaats creeren.

Je kunt ook het huis van de buren nemen, maar ik vermoed dat je dan geen toestemming gaat krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou iets kunnen bedenken wat je het liefste kwijt bent ( kijk om je heen ) :wistling: en zet dat daar neer. Maar dan heb je een probleem met de belangrijkste stelling: Wanneer je een cache gaat verstoppen, denk aan de reden waarom je mensen naar deze plek brengt. Als de enige reden de geocache is, zoek dan een betere plek

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt je er natuurlijk bij neerleggen, of doen wat cachers met jou zullen doen als je ooit reviewer wordt. Ga eens na welk object een beletsel vormt. Misschien is het niet eens een geocache maar een koker. In dat geval zijn er geen morele bezwaren. De reviewer heeft zich gewoon vergist, zoals zo vaak.

 

Bedenk een geloofwaardig onzinverhaal, daar ben jij een meester in, en leg het voor aan de Grondspeak geschillencommissie. Ik ga een kokertrail lopen als jij geen toestemming krijgt. Beschouw het als een uitdaging en probeer het eens. Bedenk dat Groundspeak in principe zoveel mogelijk caches online wil hebben en als je ze een reden geeft om de reviewer buitenspel te zetten is succes verzekerd. Het is maar een spelletje. "Nee" heb je, "ja" zul je krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk een geloofwaardig onzinverhaal, daar ben jij een meester in, en leg het voor aan de Grondspeak geschillencommissie. ..........en als je ze een reden geeft om de reviewer buitenspel te zetten is succes verzekerd. Het is maar een spelletje. "Nee" heb je, "ja" zul je krijgen.

Ik heb dit nu 4 keer gelezen en kan er af en toe een positief verhaal in vinden. Maar waarom heb ik nu zo'n vreemd onderbuik gevoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt je er natuurlijk bij neerleggen, of doen wat cachers met jou zullen doen als je ooit reviewer wordt. Ga eens na welk object een beletsel vormt. Misschien is het niet eens een geocache maar een koker. In dat geval zijn er geen morele bezwaren. De reviewer heeft zich gewoon vergist, zoals zo vaak.

 

Bedenk een geloofwaardig onzinverhaal, daar ben jij een meester in, en leg het voor aan de Grondspeak geschillencommissie. Ik ga een kokertrail lopen als jij geen toestemming krijgt. Beschouw het als een uitdaging en probeer het eens. Bedenk dat Groundspeak in principe zoveel mogelijk caches online wil hebben en als je ze een reden geeft om de reviewer buitenspel te zetten is succes verzekerd. Het is maar een spelletje. "Nee" heb je, "ja" zul je krijgen.

Ik heb de reviewer eerst benaderd met mijn vraag, dus de cache niet ter review aangeboden. Dat zou heel veel overbodig werk hebben kunnen betekend. Het beletsel is een regular traditional op een heel mooi plekje. Mijn log destijds voor deze cache:

 

"Maria!

I've just met a girl named Maria,

And suddenly that name

Will never be the same

To me.

Maria!

 

Een cache West Side van mijn huis.

 

Via een krantenartikel van oktober 2011 weet ik van het bestaan van deze bijzondere plek, maar ben er nu gelukkig een keer geweest. Het enige geluid dat ik hoorde werd verzorgd door vogels.

 

Een bijzondere traditional en daarvoor krijg je een favo."

 

Zou de cache niet locatiegebonden zijn dan zou ik de CO vragen zijn cache te verplaatsen.

 

Een andere manier is de reviewer te belazeren met onjuiste coördinaten, maar daar begin ik niet aan. Ik ga er van uit dat geen enkele CO zich zoiets in zijn hoofd haalt.

 

Geloofwaardige onzinverhalen vertel ik inderdaad wel vaker. Was een prettig tijdverdrijf destijds op Hyves.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, belazeren is uit den boze en als de plek is vergeven aan een echte cache dan houdt het op. Maar je kunt de locatie toch tussen 2 waypoints opnemen in de route en gewoon je verhaal vertellen? Het ene waypoint noem je dan 'Upper West Side'. Het andere waypoint is een Playmobil-kasteel op een verborgen plekje met de naam 'The Lost Case'. Humor, weet je wel, jouw andere specialiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met cloud caching had je dit probleem zo kunnen oplossen.

Ik had trouwens ook niet onmiddellijk door dat de koker voor eigen gebruik is, terwijl de afmetingen toch wel in die richting wijzen.

Staat het Loo niet leeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, belazeren is uit den boze en als de plek is vergeven aan een echte cache dan houdt het op. Maar je kunt de locatie toch tussen 2 waypoints opnemen in de route en gewoon je verhaal vertellen? Het ene waypoint noem je dan 'Upper West Side'. Het andere waypoint is een Playmobil-kasteel op een verborgen plekje met de naam 'The Lost Case'. Humor, weet je wel, jouw andere specialiteit.

Daar ga ik over nadenken.

Dit draadje gaat toch over pvc-buizen of niet...?

Het is mijn draadje en van mij mag het alle kanten op gaan. Ik beschouw niets als off-topic, behalve ruzie maken. Brainstormen i.p.v. hersenspoelen.

 

Staat het Loo niet leeg?

Het Loo is het vertrekpunt, maar ook dat brengt mij op een idee. Zo wordt het wel een tien jarenplan.

En dat doet mij weer denken aan een hist e/o rische opmerking van Diederikus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...