Spring naar bijdragen

Pvc-Buis


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mooi draadje, Od!

En als je een wp boven in de vlaggenmast van het Loo wilt hebben, je weet me te vinden.

Antarctica

Dan moet ik eerst toestemming hebben van prinses Wilhelmina, maar dat zal geen probleem zijn. Wie zwijgt stemt toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm het playmobielkasteel van vlindertje vind ik nog niet zo'n gek idee. En ook daar kan je de bijl in zetten, ruitjes inslaan en vergane glorie creeren.

 

Of misschien de rioolbuis in een nader te fabriceren hout-skelet schaalwoning met gaten in het dak, half afgebrokkelde schoorstenen, kapotte ruiten, los in de scharnieren hangende deuren en natuurlijk een legertje spinnen met bijbehorende webjes. Dit geheel in een te creeren bonzai bos en voila, je hebt je verplaatsbare lost place.

 

Wie weet heeft een plaatselijk architectenbureau nog een weerbestendige maquette over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat het Loo niet leeg?

Het Loo is het vertrekpunt, maar ook dat brengt mij op een idee. Zo wordt het wel een tien jarenplan.

En dat doet mij weer denken aan een hist e/o rische opmerking van Diederikus.

 

Zoals daar is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Odje...je kan natuurlijk i.p.v. een fysiek waypoint in die LP ook een vraag stellen. Dan geldt de 161 meter regel niet.

Bovendien kan je dat later wijzigen in iets fysieks natuurlijk................ja, dit is aanzetten tot burgerlijke ongehoorzaamheid, maar flauwe flutregeltjes vragen daar natuurlijk wel om! Die 161 meter tussen een fysiek waypoint en een cache heb ik altijd al grote flauwekul gevonden.....Dus ga ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Odje...je kan natuurlijk i.p.v. een fysiek waypoint in die LP ook een vraag stellen. Dan geldt de 161 meter regel niet.

Bovendien kan je dat later wijzigen in iets fysieks natuurlijk................ja, dit is aanzetten tot burgerlijke ongehoorzaamheid, maar flauwe flutregeltjes vragen daar natuurlijk wel om! Die 161 meter tussen een fysiek waypoint en een cache heb ik altijd al grote flauwekul gevonden.....Dus ga ervoor!

Die LP is het eindpunt, dus dat wordt lastig. Ongehoorzaam wil ik best zijn, maar dan wel zo dat niemand er achter komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gooi het op een akkoordje met de andere cache-eigenaar en maak samen iets moois. De afstandsrichtlijn is bedoeld om conflicten te vermijden en als er geen conflict is maar samenwerking is de richtlijn zinloos. Handhaving in deze omstandigheden is een paarse krokodil en daar zal Groundspeak mee instemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...