Spring naar bijdragen

Loggen 's Morgensvroeg.


toyotaaygo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Maar toch.... daarnaast moet het toch een kleinigheid zijn om de optie in te bouwen dat je in 'jouw profiel' ook je tijdzone kunt vastleggen.

 

Blijkbaar niet voor Groundspeak, deze vraag om aanpassing is al enkele jaren geleden gesteld maar nog steeds zonder succes.

 

Ze spenderen hun tijd liever aan dingen waar niemand zit op te wachten, maar wel meer geld in het laadje brengt, zoals bv. Geocaching Labs...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor een hernieuwd verzoek aan Groundspeak,?

Open daar op het Engels-talige deel een forum topic dat door de forumgebruikers ondersteund kan worden met een bericht.

Dat lijkt me in ieder geval beter dan mopperen op een forum van een site die er niets aan kan veranderen en die ook door Groundspeak echt niet gelezen wordt...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij verspringt de datum om 9.00 uur. Ik weet niet of het altijd zo is, zag het pas deze zomer. Kan dus zijn dat het na het verzetten van de klok weer anders is.

Wat ik dan weer wel handig vind, is dat de datum blijft staan als je deze verandert hebt. Dan kan je dus meerdere logjes op een eerdere datum schrijven, zonder dit steeds te moeten aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...